نحوه ضبط و ارسال پیام ویدیویی در واتساپ

نحوه ضبط و ارسال پیام ویدیویی در واتساپ چگونه است؟

 

پلتفرم متا ویژگی جدید پیام های ویدیویی را واتساپ معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد تجربه بهتری از پیام رسانی داشته باشند. با قابلیت جدید پیام ویدیویی، کاربران واتساپ از این پس می توانند ویدیوهای شخصی خود را مستقیماً در چت ضبط کرده و به اشتراک بگذارند. ما در این مقاله، ابتدا به شرح ویژگی های پیام های ویدیویی و سپس به چگونگی ضبط و ارسال پیام ویدیویی در واتساپ خواهیم پرداخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-record-and-send-a-video-message-on-whatsapp-cover.jpg

نحوه ضبط و ارسال پیام ویدیویی در واتساپ

 

* پیام های ویدیویی چیست؟
پیام‌های ویدیویی راهی سریع برای پاسخ دادن به چت ها با استفاده از محتوای تصویری است. کاربران مجاز به ضبط و ارسال فیلم های 60 ثانیه ای هستند. پیام‌های ویدیویی با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند تا پیام های شما را ایمن نگه دارند. این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن لحظات احساسی مانند تبریک تولد، خندیدن به یک شوخی یا آوردن خاطرات و غیره بسیار مفید است. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس است و انتظار می‌رود در آینده برای iOS نیز عرضه شود.

 

* نحوه ضبط و ارسال پیام های ویدیویی در واتساپ
اگر شما هم می خواهید این ویژگی جدید واتساپ را امتحان کنید و برای دوستان و خانواده خود پیام های ویدیویی ارسال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه واتساپ را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.

2. اکنون یک چت در واتساپ باز کنید که در آن می خواهید یک پیام ویدیویی ارسال کنید.

3. سپس یک ضربه روی آیکون میکروفون بزنید، اکنون یک نماد ویدیو را در آنجا مشاهده خواهید کرد.

4. فقط باید روی آیکون دوربین فیلمبرداری ضربه بزنید و سپس واتساپ سه عدد به شما می دهد و پس از آن می توانید پیام ویدیویی خود را ضبط کنید.

5. پس از ضبط، پیام برای گیرنده ارسال می شود.

نکته: شما همچنین می توانید پیام ضبط شده را با کشیدن به سمت چپ لغو کنید.


دانلود واتساپ