نحوه ضبط تماس های تصویری در برنامه زوم

نحوه ضبط تماس های تصویری در برنامه زوم چگونه است؟

 

همه گیری ویروس کرونا چشم انداز نحوه کار و تعامل افراد با یکدیگر را تغییر داد. بیشترین تأثیر را در فرهنگ اداری گذاشت که در آن مکالمات و ملاقات ها مجازی می شد. حتی دانشگاه ها و مدارس شروع به برگزاری کلاس های آنلاین کردند. در آن شرایط، مردم شروع به استفاده از پلتفرم‌های تماس ویدیویی مانند ZOOM Cloud Meetings برای برگزاری جلسات، اشتراک گذاری کارها و موارد دیگر کردند.

این نوع شبکه های اجتماعی نه تنها کار را برای افراد آسان تر می کنند تا با همکارانشان در خانه راحت تر ارتباط برقرار کنند، بلکه به کاربران امکان ضبط یک جلسه را نیز می دهند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد حتی پس از پایان جلسه نیز یک نسخه از محتوای جلسه را برای خود ذخیره کنند. ما در این مقاله درباره نحوه ضبط تماس های تصویری در برنامه زوم صحبت خواهیم کرد.

برنامه زوم در حال حاضر یکی از پرکاربردترین پلتفرم های تماس تصویری است که قابلیت ضبط تماس های تصویری را نیز دارد. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است کاربران رایگان فقط می توانند به صورت محلی تماس ها را ضبط کرده و آن را در رایانه خود ذخیره کنند. این ویژگی تنها از طریق زوم دسکتاپ نسخه 2.0 یا جدیدتر برای ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس است.

نحوه ضبط تماس های تصویری در برنامه زوم

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-record-video-calls-on-zoom-cover.jpg

مراحلی که باید به منظور ضبط تماس های تصویری در برنامه زوم دنبال کنید به شرح زیر است:

آخرین نسخه برنامه زوم ویندوز را دانلود و نصب کنید و سپس وارد شوید.
اکنون میزبان یک جلسه جدید باشید یا به یک جلسه موجود بپیوندید
پس از ایجاد یا پیوستن به جلسه، دکمه ضبط را در گوشه بالای صفحه تماس ویدیویی خواهید دید، روی آن کلیک کنید تا ضبط شروع شود.
پس از پایان جلسه، Zoom به طور خودکار فایل را ذخیره می کند و پوشه ای را که در آن ذخیره شده است باز می کند.

در صورتی که می خواهید ضبط را در طول یک تماس ویدیویی، متوقف کنید، روی دکمه Pause/Stop در پایین صفحه کلیک کنید. همچنین یادتان باشد که می توانید ویدیوهایی که ضبط کرده اید را به هر وسیله ای که می خواهید به اشتراک بگذارید. می توان آن را از طریق یک اجتماعی یا با آپلود در یک فضای ابری یا با انتقال آن بر روی یک درایو سخت افزاری به اشتراک گذاشت.


دانلود برنامه زوم