نحوه بازیابی اکانت مسدود شده اسنپ چت

نحوه بازیابی اکانت مسدود شده در اسنپ چت چگونه است؟

 

عدم دسترسی به اکانت اسنپ چت شما می تواند عذاب آور باشد، به خصوص اگر کاربری فعال باشید. دلایل متعددی وجود دارد که اسنپ چت یک حساب کاربری را مسدود می شود. این می تواند یک ممنوعیت موقت یا دائمی باشد. خوشبختانه، چند راه حل وجود دارد که می توانید برای بازیابی حساب اسنپ چت مسدود شده خود انجام دهید. ما در این مقاله نحوه بازیابی اکانت مسدود شده اسنپ چت و کارهایی که می توانید برای جلوگیری از تکرار این اتفاق انجام دهید را شرح می دهیم.

نحوه بازیابی اکانت مسدود شده اسنپ چت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-recover-locked-snapchat-account-back-cover.png

* چرا اسنپ چت یک اکانت را مسدود می کند؟
دلایل زیادی وجود دارد که اسنپ چت یک اکانت را قفل می کند. این می تواند شامل نقض قوانین برنامه یا استفاده از آن برای فعالیت های غیرقانونی باشد. قوانین اسنپ چت دلایل زیر را برای مسدود کردن حساب ها ذکر می کند:

1. ارسال اسپم یا هرزنامه: شما ممکن است اسنپ های زیادی را یکی پس از دیگری برای گیرندگان ارسال کنید، بدون اینکه ندانید که گیرندگان علاقه ای به دریافت آن ندارند.
2. درگیر شدن یا قلدری کردن: اگر در اسنپ چت با شخصی درگیر شوید یا به اصطلاح قلدری کنید، او می تواند شما را گزارش کند و پس از آن اسنپ چت اقدام خواهد کرد. حتی ممکن است حساب شما برای همیشه مسدود شود.
3. ارسال محتوای صریح: مانند بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، اسنپ چت به کاربران خود اجازه نمی دهد محتوای صریح ارسال کنند. اگر چیزی صریح در استوری های خود پست می کنید، این نقض قوانین اسنپ چت است.
4. نفرت پراکتی: یکی دیگر از دلایلی که اسنپ چت می تواند اکانت شما را مسدود کند، این است که مطالب منفی در مورد یک موضوع حساس پست کنید یا سخنانی با محتوای نفرت پراکنی بیان کنید.
5. تهدید کردن: مانند قلدری، تهدید کردن شخصی در اسنپ چت نیز می تواند حساب شما را مسدود کند.
6. استفاده از برنامه های شخص ثالث غیرمجاز: اسنپ چت فقط اجازه استفاده از برخی از برنامه های محافظ صفحه شخص ثالث را می دهد. استفاده از هر برنامه غیرمجاز می تواند حساب شما را به طور موقت مسدود کند.

نحوه بازیابی اکانت مسدود شده اسنپ چت

 

علاوه بر این موارد، اگر بخواهید افراد زیادی را بدون تأیید قبلی اضافه کنید، Snapchat ممکن است اکانت کاربری شما را مسدود کند. در حالی که ممکن است دوستان خود را به اسنپ چت اضافه کنید، اسنپ چت این رفتار را به عنوان هرزنامه قلمداد می کند. برای جلوگیری از این امر، باید حساب اسنپ چت خود را با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود تأیید کنید. به این منظور باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • برنامه اسنپ چت را در گوشی اندروید خود باز کنید و روی نماد پروفایل خود (Bitmoji) ضربه بزنید.
  • روی گزینه تنظیمات (آیکون چرخ دنده) در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • برای دریافت کد تأیید، گزینه email address یا phone numbe را انتخاب کنید.
  • کد تأیید دریافتی را در email address/phone number خود وارد کنید و حساب خود را تأیید کنید.

* 3 روش برای بازیابی حساب مسدود در اسنپ چت
اکنون که در مورد دلیل مسدود شدن اکانت اسنپ چت خود دانستید، زمان آن رسیده است که آن را بازیابی کنید. همه روش های ذکر شده در زیر برای همه کار نمی کنند. ممکن است تاثیر هر کدام بر اساس وضعیت شما متفاوت باشد.

1. قفل اکانت خود را به صورت دستی باز کنید
اگر اسنپ چت، بصورت دائمی اکلنت شما را مسدود کند، نمی توانید اکانت جدیدی باز کنید. در موارد بحرانی تر، اسنپ چت حتی ممکن است دستگاه شما را به طور کامل در پلتفرم خود مسدود کند. با این حال، اگر حساب اسنپ چت شما به طور موقت مسدود شود، باید از برنامه یا وب سایت بررسی کنید و سپس Unlock را انتخاب کنید.

نحوه بازیابی اکانت مسدود شده اسنپ چت

 

2. یک درخواست ارسال کنید
اولین کاری که باید هنگام عدم دسترسی به حساب خود انجام دهید، بازدید از صفحه حریم خصوصی Privacy اسنپ چت و ارسال درخواست است. گزینه I can’t access my account را در قسمت What can we help you انتخاب کنید. در قسمت Oh no! Tell us more گزینه My account is locked را انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-recover-locked-snapchat-account-back-1.jpg

نام کاربری، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید و توضیحات خود را در کادر Description شرح دهید. سپس برای ارسال درخواست خود به اسنپ چت، دکمه Submit واقع در پایین صفحه رابزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-recover-locked-snapchat-account-back-2.jpg

3. یک حساب اسنپ چت جدید بسازید
همانطور که در بالا گفتیم، اگر حساب شما برای همیشه مسدود نیست، می توانید یک حساب Snapchat جدید بسازید. حتی می توانید اکانت قدیمی اسنپ چت خود را حذف کرده و یک حساب جدید از ابتدا ایجاد کنید. فرآیند ایجاد یک حساب کاربری جدید اسنپ چت بسیار ساده است. اما اگر حساب شما فقط به مدت 24 ساعت به طور موقت مسدود شود از ایجاد یک حساب کاربری جدید اسنپ چت خودداری کنید. پس از اتمام این زمان، می توانید مانند قبل از اسنپ چت استفاده کنید.


دانلود اسنپ چت