نحوه حذف عکس پروفایل در تیک تاک

نحوه حذف عکس پروفایل در تیک تاک چگونه است؟

 

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد سعی کرده اید عکس پروفایل تیک تاک خود را حذف کنید، اما گزینه حذف عکس را پیدا نکرده اید. مانند هر شبکه اجتماعی، تیک تاک نیز به شما امکان می دهد یک عکس پروفایل به اکانت خود اضافه کنید. اما سیاست تیک تاک این است که شما باید حتما یک عکس پروفایل داشته باشید و تمام. به بیان ساده تر عکس پروفایل در TikTok اجباری است. با این حال ممکن است ترجیح دهید ناشناس بمانید یا از چهره خالی پیش فرض به عنوان عکس پروفایل حساب تیک تاک خود استفاده کنید

برخی از افراد می خواهند پروفایل تیک تاک خود را ساده نگه دارند و از آن فقط برای تماشای ویدیوهای کوتاه در تیک تاک استفاده کنند. یک حساب کاربری بدون عکس پروفایل نیز به شما کمک می کند هنگام استفاده از برنامه ناشناس بمانید. یک راه حل خوب این است که عکس پروفایل خود را تغییر دهید، اما برخی افراد ترجیح می دهند که اصلاً عکس نداشته باشند. اگر در تیک تاک عکس پروفایل ندارید، حساب شما با تصویر سیلوئت استانداردی که به اکانت های جدید داده می شود نشان داده می شود. اگر نمی دانید چگونه باید عکس پروفایل تیک تاک خود را حذف کنید، برای یادگیری آن، این مقاله را دنبال کنید.

نحوه حذف عکس پروفایل در تیک تاک

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-remove-tiktok-profile-picture-cover.jpg

* نحوه حذف عکس پروفایل در تیک تاک
باید بدانید که هیچ راه رسمی برای حذف عکس پروفایل خود در تیک تاک وجود ندارد. اما نا امید نشوید، خوشبختانه یک راه حل هوشمندانه ای وجود دارد که باید آن را امتحان کنید. کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

1. TikTok را باز کنید.
2. روی پروفایل خود ضربه بزنید.
3. از صفحه اکانت خود، روی Edit profile ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-remove-tiktok-profile-picture-1.jpg

4. گزینه Change photo را بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-remove-tiktok-profile-picture-2.jpg

5. تصویر زیر دانلود کنید و به عنوان عکس پروفایل خود آپلود کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-remove-tiktok-profile-picture-3.jpg

اگر هرگز تصویری را برای پروفایل آپلود نکرده اید، اگر می خواهید پروفایل را ناشناس نگه دارید، این کار را انجام ندهید. پس از حذف تصویر پروفایل خود، نام کاربری TikTok خود را تغییر دهید تا کاملاً ناشناس بمانید.
همچنین می توانید با همان مراحل بالا یک عکس پروفایل اضافه کنید. اگرچه حداقل وضوح مورد نیاز 20×20 است، اما TikTok حداقل رزولوشن 200×200 را برای اطمینان از کیفیت بالای تصویر پیشنهاد می کند.


دانلود تیک تاک