نحوه معکوس کردن ویدیو در اسنپ چت

نحوه معکوس کردن ویدیو در اسنپ چت چگونه است؟

 

اسنپ ​​چت یک برنامه پیام رسان بسیار محبوب است که دلیل آن عمدتاً بخاطر تمرکز بر ویژگی های حریم خصوصی مانند ناپدید شدن پیام ها و اعلان های اسکرین شات است. با این حال، پیام های اسنپ چت فقط در متن خلاصه محدود نمی شوند، بلکه تصاویر و ویدیوها را نیز دربر می گیرند. هزاران فیلتر و افکت وجود دارد که کاربران می توانند هنگام ارسال عکس و فیلم برای دوستان خود، از بین آنها انتخاب کنند. این افکت ها می توانند هر کاری انجام دهند، از تغییر تن رنگ عکس یا ویدیو گرفته تا افزایش سرعت، کاهش سرعت آن یا حتی معکوس کردن ویدیو. در این مقاله، به نحوه معکوس کردن یک ویدیو در اسنپ چت می پردازیم.

نحوه معکوس کردن ویدیو در اسنپ چت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-reverse-a-video-in-snapchat-cover.jpg

* معکوس کردن ویدیو ها در اسنپ چت
معکوس کردن یک ویدیو در اسنپ چت به آسانی ضبط یک ویدیو است. فقط یک ویدیو ضبط کنید و افکت ویدیو معکوس همیشه حاضر را انتخاب کنید. اسنپ ​​چت دارای چندین افکت مانند افزایش سرعت، حرکت آهسته و معکوس است که همیشه در دسترس کاربران است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-reverse-a-video-in-snapchat-1.jpg

برنامه اسنپ چت را باز کنید و با استفاده از دکمه ضبط قرمز رنگ در پایین صفحه، ویدیوی خود را ضبط کنید.
انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا زمانی که با یک فیلتر با دو فلش رو به عقب روبرو شوید. این فیلتر ویدیو معکوس است و حتی زمانی که گوشی شما همراه با فیلترهای افزایش سرعت و کاهش سرعت به اینترنت متصل نیست نیز وجود دارد.

یادتان باشد که ممکن است قبل از دیدن این فیلترها مجبور شوید چندین بار انگشت خود را به سمت چپ بکشید، زیرا اسنپ چت مدام فیلترهایی را قبل از این فیلترها اضافه می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این فیلتر فقط برای ویدیوهای ضبط شده در اسنپ چت و کمتر از 10 ثانیه قابل استفاده است.


دانلود اسنپ چت