چگونه ببینم چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است؟

چگونه ببینم چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است؟

 

شما چه یک بلاگر، تولید کننده محتوا یا یک اینستاگرامر معمولی باشید، اغلب ممکن است شاهد نوسان تعداد فالوورهای خود باشید. و هر بار که این اتفاق می افتد، شما را به تعجب وا می دارد که چه کسی من را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟ آیا او یکی از دوستان صمیمی من هست یا یک غربیه؟ متاسفانه اینستاگرام وقتی کسی شما را آنفالو می کند هیچ اعلانی را به شما نشان نمی دهد. اما اگر مراحل کار را درست بدانید، دیدن اینکه چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است، دشوار نیست. در این مقاله با هم یاد خواهیم گرفت که چگونه ببینم چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-see-who-has-unfollowed-me-on-Instagram-cover.jpg

چگونه ببینم چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است

 

* نحوه بررسی دستی برای اینکه که چه کسی من را در اینستاگرام آنفالو کرده است
روش دستی است که در آن باید نام کاربری فرد مورد نظر را جستجو کنید تا ببینید که آیا او شما را فالو کرده است یا خیر. انجام این کار این کمی خسته کننده است و فقط در صورتی کار می کند که نام کاربر مورد نظر را در ذهن خود به خاطر سپرده باشید. شما همچنین می‌توانید از یک برنامه مخصوص برای تعیین دقیق افرادی که اخیراً شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند، استفاده کنید. اپلیکیشن ها و ابزارهای متعددی وجود دارند که قادر به نمایش لیستی از افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند می باشند. می‌توانید از این ابزارها به شکل رایگان و یا اغلب با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید.

حتی تعدادی از این ابزارها امکان آنفالو کردن افراد را نیز فراهم می‌کنند. یادتان باشد که برنامه های آنفالویاب به هیچ وجه توسط اینستاگرام مجوز ندارند. استفاده از اینگونه ابزارها در برخی موارد ممکن است با قوانین استفاده از اینستاگرام در تضاد باشد. بهتر است از منابع معتبر و امکانات رسمی اینستاگرام برای دسترسی به این نوع اطلاعات استفاده نمایید. همچنین استفاده از برنامه‌های آنفالویاب ممکن است به افزایش خطرات امنیتی برای حساب کاربری اینستاگرام منجر شود، زیرا برخی از این برنامه‌ها ممکن است اطلاعات ورود به حساب کاربری را دریافت کنند.

چگونه ببینم چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است

 

اکنون بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به صورت دستی یک آنفالوور را در اینستاگرام پیدا کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

در گوشی اندروید یا iOS خود وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.
سپس روی تعداد فالوور در بالا ضربه بزنید.
در مرحله بعد، روی نوار جستجو ضربه بزنید تا به صورت دستی نام کاربری دنبال کننده مد نظر خود را جستجو کنید که فکر می کنید ممکن است شما را آنفالو کرده باشد.
اگر او در نتایج جستجو نشان داده نشود، متوجه خواهید شد که او شما را آنفالو کرده اند.

لازم به ذکر است که می توانید از مراحل بالا برای پیدا کردن و حذف فالوورهای مورد نظر در پیج خود استفاده کنید. یک حساب کاربری را جستجو کنید و روی دکمه “حذف” در کنار نام آنها ضربه بزنید تا آنها را لیست فالوور های خود حذف کنید.


دانلود اینستاگرام