نحوه ارسال پیام به یک اکانت خصوصی در اینستاگرام

نحوه ارسال پیام به یک اکانت خصوصی در اینستاگرام چگونه است؟

 

خصوصی کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام یک لایه اضافی از حریم خصوصی برای حضور آنلاین شما فراهم می کند. این محدودیت باعث می شود تعیین کنید که چه کسی می‌تواند آنچه را که در پیج خود به اشتراک می‌گذارید ببیند و با آن تعامل داشته باشد. مزیت دیگر این است که نظرات و پیام های افراد ناشناس را در پست های خود مسدود می کنید. اما این حریم خصوصی زمانی که بخواهید با یک حساب خصوصی در اینستاگرام تعامل کنید، مشکل ایجاد می کند.

 

* آنچه در مورد ارسال پیام به یک حساب خصوصی در اینستاگرام باید بدانید

برای محافظت از حریم خصوصی حساب‌های خصوصی، اینستاگرام به شدت نحوه تعامل با آنها را محدود می‌کند. از این رو، مشکلات خاصی وجود دارد که حتی پس از ارسال پیام به آنها با آنها مواجه خواهید شد. باید بدانید، هر پیامی که به حساب خصوصی ارسال می کنید و شما را دنبال نمی کند به بخش درخواست پیام می رود. اینستاگرام همچنین صاحب حساب خصوصی را در مورد این پیام ها مطلع نمی کند. همچنین اینستاگرام به هر کسی اجازه می‌دهد تا درخواست‌های پیام را مخفی کند تا از دریافت پیام از پروفایل‌های ناخواسته جلوگیری کند. از این رو، احترام به حریم خصوصی آنها و عدم ارسال هرزنامه به آنها با پیام ضروری است. بهتر است از استفاده از زبان توهین آمیز یا آزار و اذیت خودداری کنید، زیرا ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. راه های مختلفی برای گزارش یک باج افزار در اینستاگرام وجود دارد که ممکن است منجر به ممنوعیت کلی شما از این پلتفرم شود.

نحوه ارسال پیام به یک اکانت خصوصی در اینستاگرام چگونه است؟

 

* نحوه ارسال پیام به یک اکانت خصوصی در اینستاگرام

با در نظر گرفتن نکات فوق، اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه به شخصی با حساب خصوصی در اینستاگرام پیام دهید. دو گزینه وجود دارد: می توانید درخواست فالو را به پروفایل خصوصی اینستاگرام ارسال کنید، منتظر بمانید تا آن را بپذیرند و سپس برای آنها پیام ارسال کنید. یا می‌توانید از ویژگی ارسال پیام برای ارسال پیام به یک حساب خصوصی اینستاگرام استفاده کنید.

 

* درخواست دنبال کردن را ارسال کنید

اگر به شخصی که در زندگی واقعی می شناسید پیام می دهید و ممکن است بخواهید با او در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، می توانید درخواست دنبال کردن ارسال کنید و سپس پیام ارسال کنید. در این صورت اگر شما را از روی پروفایل یا پیام شما بشناسند، درخواست شما را می پذیرند. به این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

1- اینستاگرام خود را در گوشی اندروید خود باز کرده و وارد آن شوید.
2- روی نماد جستجو (ذره بین) ضربه بزنید.
3- از قسمت جستجو، حسابی را که می خواهید با آن تماس بگیرید را تایپ کرده و جستجو کنید.
4- صفحه پروفایل شخص مورد نظر را با ضربه زدن روی نام او در نتیجه جستجو باز کنید.
5- برای دنبال کردن پروفایل اینستاگرام روی دنبال کردن Follow ضربه بزنید.

اکنون باید منتظر بمانید تا شخص درخواست دنبال کردن یا همان فالو شما را بپذیرد. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، می توانید با آنها تعامل داشته باشید. پیامی که ارسال می کنید مستقیماً به صندوق ورودی یا دایرکت آنها می رود.

 

* ارسال درخواست یک پیام

اگر مطمئن نیستید که آن شخص درخواست فالو شما را بپذیرد اما همچنان می‌خواهید برای انتقال چیزی یا در مواقع اضطراری برای او پیامی ارسال کنید، می‌توانید با استفاده از ویژگی درخواست پیام اینستاگرام برای او پیام یا دایرکت ارسال کنید. برای انجام این کار لازم است به طریق زیر عمل کنید:

1- اینستاگرام را باز کنید و اکانتی را که می خواهید پیام دهید جستجو کنید.

2- از صفحه نمایه آنها، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

3- برای ارسال پیام دایرکت به آن شخص، روی ارسال پیام ضربه بزنید.

4- از مکالمه ای که باز می شود، پیام خود را تایپ کرده و ارسال کنید.

 

با این حال، توجه داشته باشید که پیام شما مستقیماً در صندوق ورودی آن شخص قرار نمی گیرد. در عوض، به پوشه درخواست پیام در صندوق ورودی اینستاگرام آنها می رود. اگر تصمیم گرفتند پیام را بپذیرند، می توانید با آنها گفتگو کنید. با این حال، آنها ممکن است پیام شما را بدون اینکه دیده شوند بخوانند، اما شما هرگز از آن مطلع نخواهید شد.


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم