نحوه ارسال برنامه برای دیگران از طریق تلگرام

نحوه ارسال برنامه نصب شده برای دیگران از طریق تلگرام

 

گاهی ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که نیاز باشد برنامه نصب شده روی گوشی خود را برای دیگران ارسال کنیم، اما مخاطب مورد نظر ما در نزدیکی ما نباشد. تبادل برنامه با مخاطب در دسترس از طریق برنامه های انتقال فایل به سرعت امکان پذیر بود. اما اگر مخاطب ما در دسترس نباشد، خوشبختانه این امکان وجود دارد تا برنامه نصب شده روی گوشی خود را از طریق برنامه تلگرام برای وی بفرستیم. این روش در زمانی که طرف مقابل ما امکان دانلود برنامه از طریق لینک یا فروشگاه پلی و … را ندارد، بسیار مفید است. در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم در تلگرام برای دیگران برنامه بفرستیم.

نحوه ارسال برنامه برای دیگران از طریق تلگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-send-app-to-others-by-telegram-cover.jpg

 

* نحوه ارسال برنامه برای دیگران از طریق تلگرام

باید بدانید که شما از طریق گزینه ارسال فایل در اپلیکیشن تلگرام نمی توانید برنامه های نصب شده را برای دیگران ارسال کنید. در این شرایط شما نیاز به یک برنامه مدیریت فایل مانند Files (فایل ها) دارید. (لینک دانلود برنامه Files در انتهای مقاله)

پس از نصب نسخه جدید برنامه مدیریت فایل Files، مراحل زیر را برای ارسال برنامه برای دیگران از طریق تلگرام دنبال کنید:

1- برنامه Files یا فایل ها را باز کنید.

2- سپس به قسمت “برنامه ها” وارد شوید.

3- در مرحله بعد از قسمت برگه برنامه های نصب شده، برنامه مورد نظر خود برای ارسال را پیدا کنید.

4- روی علامت سه نقطه عمودی روبروی نام برنامه ضربه بزنید.

5- در منوی بازشو، گزینه “هم رسانی” را انتخاب کنید.

6- سپس از منوی باز شده در پایین، روی اپلیکیشن تلگرام ضربه بزنید و سپس چت مخاطبی را که قصد ارسال برنامه به او دارید را انتخاب کنید و فلش آبی در پایین صفحه را بزنید تا برنامه ارسال شود.

7- پس از ارسال، برنامه با اسم base.apk نمایش داده می شود. کافیست که روی آن ضربه بزنید تا برنامه نصب شود.

 

اما اگر با پیغام “شما هیچ گونه برنامه ای جهت باز کردن این نوع فایل ندارید” روبرو شدید، کافیست تا روی علامت سه نقطه عمودی کنار برنامه ای که ارسال کرده اید ضربه بزنید و سپس گزینه “ذخیره در دانلود ها” را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، اعلان “دانلود کامل شد” در بالای صفحه ظاهر می شود که با لمس آن می توانید به راحتی برنامه را نصب کنید. در صورت عدم دریافت اعلان، شما می توانید برنامه مورد نظر را با جستجوی عبارت base.apk در مدیریت فایل خود پیدا کنید.


دانلود تلگرام


دانلود برنامه Files اندروید