نحوه ارسال فیلم و عکس با کیفیت بالا در واتساپ

نحوه ارسال فیلم و عکس با کیفیت بالا در واتساپ

 

واتساپ یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان روی کره زمین است. این شبکه اجتماعی فقط برای ارسال پیام و تماس‌های صوتی و تصویری نیست. از واتساپ همچنین می توانید برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها با افراد دیگر نیز استفاده کنید. با این حال، همیشه یک انتقاد از واتساپ این بوده است که امکان ارسال عکس و فیلم با کیفیت بالا از طریق واتساپ وجود ندارد.

فایل های حجیم همیشه قبل از ارسال فشرده می شدند، به این معنی که گیرندگان شما نمی توانند عکس ها و فیلم های ارسالی شما را با وضوح کامل ببینند. آپدیت جدید واتساپ بالاخره این مشکل را برای کاربران برطرف کرده است و به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های خود را با وضوح کامل در واتساپ ارسال کنید. اگر از فشرده سازی عکس ها و ویدیوهای خود در واتساپ ناراحت هستید، این مقاله را دنبال کنید تا در مورد نحوه ارسال فیلم و عکس در واتساپ با کیفیت بالا آشنا شوید.

نحوه ارسال فیلم و عکس با کیفیت بالا در واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-send-high-quality-videos-and-photos-on-whatsapp-cover.jpg

 

* نحوه ارسال عکس و فیلم با کیفیت بالا در واتساپ
ارسال عکس و فیلم با وضوح کامل در واتساپ بسیار ساده است، اگرچه این روش کمی با روش معمول اضافه کردن عکس و فیلم به چت‌های شما متفاوت است. در هرحال روش انجام این کار به شرح زیر است:

  • چت مورد نظر در واتساپ را که می خواهید عکس ها یا فیلم های با کیفیت بالا خود را ارسال کنید باز کنید.
  • روی نماد + در سمت چپ فیلدی که در آن پیام های خود را تایپ می کنید ضربه بزنید.
  • کتابخانه عکس و ویدیو را انتخاب نکنید. در عوض، روی سند Document ضربه بزنید.
  • انتخاب عکس یا ویدیو Choose Photo or Video را انتخاب کنید.
  • یک عکس یا ویدیو از آلبوم های خود انتخاب کنید.
  • روی نماد ارسال ضربه بزنید.
  • عکس یا ویدیوی شما با وضوح کامل ارسال خواهد شد.
  • گیرنده برای دیدن عکس یا فیلم، باید روی نام فایل در چت ضربه بزند.
  • عکس یا فیلم در اندازه کامل باز می شود. در صورت تمایل گیرنده می تواند آن را در گوشی خود ذخیره کند.

یادتان باشد که این ویژگی در واتساپ دارای محدودیت اندازه دارد. این بدان معناست که با استفاده از این روش فقط می‌توانید عکس ها یا فیلم هایی تا 2 گیگابایت ارسال کنید. شما نمی توانید فایل های بزرگتر از این را بدون فشرده سازی آنها ارسال کنید. اگر نیاز به ارسال فایل‌های بزرگ‌تر دارید، باید از روش هایی مانند آپلود فایل در یک حساب ذخیره سازی ابری و اشتراک گذاری پیوند فایل در چت واتساپ خود استفاده کنید.

نحوه ارسال فیلم و عکس با کیفیت بالا در واتساپ

 

* این ویژگی جدید واتساپ چه تفاوتی با ارسال معمولی عکس و فیلم دارد؟
تفاوت اصلی این است که حتی اگر از تنظیمات HD هنگام ارسال عکس و فیلم با استفاده از روش‌های استاندارد استفاده کنید، تصاویر شما در صورتی که بزرگ‌تر از آن اندازه باشند تا حداکثر عرض یا ارتفاع 512 پیکسل فشرده می‌شوند. همچنین فیلم ها تا حداکثر وضوح 720p فشرده می شوند. با استفاده از این روش جدید، عکس‌ها و ویدیوها می‌توانند از این محدودیت‌ها فراتر بروند، البته تا زمانی که حجم کل فایل 2 گیگابایت یا کمتر باشد.

تفاوت کلیدی دیگر بین این روش ها این است که وقتی عکس یا فیلم را با استفاده از روش های معمول ارسال می کنید، تصویر یا ویدیو مستقیماً در چت واتساپ قابل مشاهده است. می توانید بلافاصله هر عکسی را که پست می شود ببینید و می توانید ویدیوها را مستقیماً در چت پخش کنید. با استفاده از این روش جدید، عکس یا ویدیو در چت نمایش داده نمی شود. برای دیدن تصویر یا ویدیو باید روی فایل موجود در چت ضربه بزنید.


دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم