نحوه ارسال پیام بی صدا در تلگرام

نحوه ارسال پیام بی صدا در تلگرام چگونه است؟

 

اگر اخیراً از واتساپ یا هر پلتفرم پیام رسانی دیگری به تلگرام مهاجرت کرده اید، ممکن است از ویژگی پیام های بی صدا اطلاعی نداشته باشید. پیام های بی صدا به کاربران اجازه می دهند بدون صدای اعلان پیام ارسال کنند. ارسال پیام بدون صدا در صورتی که بخواهید بدون حواس پرتی از کار یا خواب و یا بدون صدای اعلان چیزی را به شخصی یادآوری کنید، قابلیت بسیار مفیدی است. قابلیت دیگری که ممکن است در چنین شرایطی به کارتان بیاید، ارسال پیام با زمانبندی در تلگرام است.

پیام های بی صدا فقط به شما این امکان را نمی دهند که تجربه پیام رسانی با ملاحظه تری داشته باشید. این پیام ها همچنین فرصتی را برای لغو پیام هایی که از ارسال آنها پشیمان هستید به شما می دهد، زیرا گیرنده شما به طور صوتی از پیام شما مطلع نمی شود. اما همچنان تضمین کننده نیست، زیرا اگر مخاطب شما آنلاین باشد، اعلان شما را خواهد دید. با این حال، شانس لغو پیام قبل از مشاهده، بسیار بیشتر از حد معمول است. راهنمای گام به گام این مقاله را برای نحوه ارسال پیام های بی صدا دنبال کنید.

نحوه ارسال پیام بی صدا در تلگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-send-silent-messages-on-telegram-cover.jpg

* مراحل ارسال پیام های بی صدا در تلگرام

  • مرحله 1: برنامه تلگرام را در گوشی اندروید خود باز کنید
  • مرحله 2: اکنون به چت مورد نظر خود بروید
  • مرحله 3: پیام خود را تایپ کنید
  • مرحله 4: حالا دکمه ارسال را برای حدود 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید
  • مرحله 5: سپس دو گزینه را به شما نشان می دهد، زمانبندی پیام و ارسال بدون صدا. دومی را انتخاب کنید.

با ارسال پیام بی صدا، دوست شما یک اعلان بدون صدا دریافت خواهد کرد، حتی اگر تنظیمات مزاحم نشوید در گوشی او فعال نباشد. این نوع پیام از طریق یک ایموجی زنگ خاموش در کنار نام شما ارسال می شود. البته اگر دوستتان پیامی بی صدا برای شما ارسال کند، همین امر صدق می کند.


دانلود تلگرام