نحوه ارسال ویس به وضعیت واتساپ

نحوه ارسال ویس به وضعیت واتساپ چگونه است؟

 

واتساپ به کاربران امکاناتی قبیل ارسال پیام های متنی، پیام های صوتی، برقراری تماس های صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و اسناد را با سایر کاربران می دهد. جدا از عملکرد اصلی پیام رسانی، واتساپ دارای چندین ویژگی امنیتی برای محافظت از داده های کاربر و حریم خصوصی است.

در یکی از بروزرسانی ها، واتساپ ویژگی ویس استاتوس را برای کاربران اندروید ارائه کرده است که به آن‌ها اجازه می دهد صدای خود را به عنوان وضعیت خود ارسال کنند. پیش از این، این ویژگی برای کاربران iOS منتشر شده بود و اکنون این شرکت این ویژگی را برای کاربران اندروید نیز در دسترس قرار داده است.

با استفاده از این ویژگی، کاربران واتساپ در اندروید می توانند استاتوس صوتی را در برنامه ضبط کنند. از این پس شما می توانید یادداشت صوتی را به عنوان وضعیت یا استاتوس به اشتراک بگذارید. این یادداشت های صوتی را می توانید فقط با یک مخاطب خاص که در تنظیمات حریم خصوصی کاربر پیکربندی شده است به اشتراک گذاشت. یادداشت های صوتی که به عنوان وضعیت به اشتراک گذاشته می شوند نیز بصورت رمزگذاری شده سرتاسری خواهند بود. این تضمین وجود دارد که فقط مخاطبینی که کاربران در تنظیمات حریم خصوصی خود انتخاب می کنند می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

نحوه ارسال ویس به وضعیت واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-send-voice-to-whatsapp-status-cover.jpg

درست مانند تصاویر و ویدیوها، وضعیت های صوتی نیز پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. با این حال، کاربران همچنین می توانند وضعیت های صوتی را برای همه پس از پست شدن، حذف کنند. این قابلیت به کاربران کمک می کند همیشه بر آنچه که به اشتراک می گذارند کنترل داشته باشند. تا انتهای این مقاله همراه باشید تا نحوه ارسال ویس به وضعیت واتساپ را با هم یاد بگیریم.

 

* نحوه ارسال ویس به وضعیت واتساپ

برای ارسال ویس به وضعیت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • واتساپ را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  • روی زبانه «وضعیت» که در پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  • در صفحه وضعیت، شما یک نماد دوربین را با گزینه “وضعیت من” در بالا مشاهده می کنید. روی آن ضربه بزنید
  • سپس شما به صفحه وضعیت هدایت می شوید، جایی که می توانید انواع رسانه های مختلف را انتخاب کنند.
  • اکنون، روی نماد میکروفون ضربه بزنید و نگه دارید تا صدا ضبط کنید. برای توقف ضبط، دکمه را رها کنید.
  • پس از انجام این کار، در صورت تمایل می توانید متن، برچسب یا نقاشی را به ویس در وضعیت خود اضافه کنید.
  • در انتها برای ارسال ویس به وضعیت خود، روی نماد ارسال ضربه بزنید.

دانلود واتساپ