نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ

نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ چگونه است؟

 

بدون شک واتساپ پرکاربردترین اپلیکیشن پیام رسان در سراسر جهان است. از چت با دوستان گرفته تا اشتراک گذاری فایل و حتی انتقال پول را می توانید در واتساپ انجام دهید. با این ویژگی‌های اساسی، واتس‌اپ به ارائه ویژگی‌های جدید برای ارتقای تجربه کاربر ادامه می‌دهد. یکی از این ویژگی ها، اشتراک گذاری صفحه است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش گوشی خود را در حین تماس ویدیویی با شخص دیگر به اشتراک بگذارید. در این مقاله نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ را به شما آموزش خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-share-screen-on-whatsapp-cover.jpg
* نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ اندروید و آیفون
شبیه به عملکردی که در برنامه هایی مانند Google Meet و برنامه Zoom وجود دارد، ویژگی اشتراک گذاری صفحه نمایش واتس اپ به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را در طول یک تماس یا کنفرانس ویدیویی به اشتراک بگذارید و به افراد دیگر اجازه دهید صفحه گوشی هوشمند شما را مشاهده کنند. اما یک مشکل وجود دارد! واتساپ هیچ گزینه ای برای انتخاب یک قسمت از صفحه یا نمایش برنامه خاص را ارائه نمی دهد، بنابراین شما باید صفحه کامل گوشی خود را به اشتراک بگذارید.

(توجه: مهم است که به خاطر داشته باشید هنگامی که شروع به اشتراک گذاری صفحه خود با شخص دیگر می کنید، همه چیز روی صفحه شما، حتی اعلان های شما، به اشتراک گذاشته می شود و شخص دیگر می تواند همه آنها را مشاهده کند. می‌توانید حالت “مزاحم نشوید” را برای جلوگیری از نمایش اعلان‌ها روی صفحه فعال کنید.)

نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ

مراحل اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ به شرح زیر است:

1. یک تماس ویدیویی با شخص دیگر در واتساپ برقرار کنید.
2. هنگامی که کاربر دیگر تماس را جواب داد، روی نماد اشتراک گذاری صفحه Share Screen در پایین ضربه بزنید.
3. اکنون، روی برگه شروع پخش Start Broadcast ضربه بزنید تا محتوای موجود در صفحه نمایش گوشی آیفون خود را با شخص دیگر به اشتراک بگذارید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-share-screen-on-whatsapp-1.jpg

4. در گوشی های اندروید، اگر برای اولین بار صفحه نمایش را به اشتراک می گذارید، روی دکمه ادامه ضربه بزنید، سپس روی دکمه “اکنون شروع شود” در پیام پاپ آپ ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-share-screen-on-whatsapp-2.jpg

5. برای توقف پخش، به سادگی روی دکمه توقف اشتراک گذاری Stop Sharing ضربه بزنید و به این ترتیب اشتراک گذاری صفحه پایان خواهد یافت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-share-screen-on-whatsapp-3.jpg


دانلود واتساپ