چگونه در اسنپ چت ثبت نام کنیم

چگونه در اپلیکیشن اسنپ چت ثبت نام کنیم؟

 

برای ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ چت، ابتدا باید اپلیکیشن را از فروشگاه اپلیکیشن‌ها مانند App Store یا Google Play دانلود و نصب کنید. بعد از نصب، اپلیکیشن را باز کنید و روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید. و سپس گزینه Continue را بزنید و مجوز هایی را که اسنپ چت در خواست می کند را بدهید. پس از دادن مجوز های لازم، در صفحه بعدی اسنپ چت ممکن است از شما درخواست که آیا مایل هستید اسنپ چت به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد یا خیر. برای تایید گزینه Allow و برای رد درخواست گزینه Deny را بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-sign-up-on-snapchat-cover.jpg

چگونه در اسنپ چت ثبت نام کنیم

 

در مرحله بعدی شما باید یک نام برای خود تعیین کنید. در کادر اول نام خود و در کادر دوم نام خانوادگی خود را وارد کنید و سپس گزینه Sing Up & Accept را بزنید. پس از تعیین نام کاربری وارد صفحه تعیین تاریخ تولد خود می شوید. شما باید تاریخ تولد خود را بصورت میلادی وارد کنید و پس از تعیین تاریخ تولد روی گزینه Continue ضربه بزنید. پس از انجام این کار، در صفحه بعد به شما یک نام کاربری حاصل ترکیب نام و نام خانوادگی شما ارائه می شود که در صورت تمایل به تغییر آن، می توانید گزینه Change my username ضربه بزنید آن را تغییر دهید. در غیر این صورت می توانید بدون تغییر نام کاربری روی گزینه Continue ضربه بزنید.

اسنپ چت در مرحله بعد از شما پسورد درخواست می کند که باید یک رمز عبور برای حساب خود تعیین کنید. رمز عبور شما باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، عدد و خط تیره باشد. وگرنه قابل قبول نیست. توصیه می کنیم رمز عبور خود را با 10 کاراکتر یا بیشتر بسازید تا بسیار قوی باشد. پس از تعیین رمز عبور روی گزینه Continue کلیک کنید.

چگونه در اسنپ چت ثبت نام کنیم

 

در مرحله بعدی اسنپ چت از شما شماره تلفن درخواست می کند، شما باید شماره گوشی خود را با کد کشور وارد کنید، سپس Continue را بزنید تا کد فعالسازی به گوشی شما پیامک شود. شما باید کدی را که برایتان پیامک شد را وارد کنید. معمولا کد فعالسازی بدون نیاز به وارد کردن، بصورت خودکار در کادر مربوطه قرار می گیرد و ثبت نام شما در اسنپ چت نهایی می شود. (لازم به ذکر است که اگر مایل به ثبت نام با شماره تلفن خود نیستید، این امکان وجود دارد تا بجای شماره تلفن از ایمیل خود استفاده کنید. برای انجام این کار شما باید در مرحله تعیین شماره تلفن، روی گزینه Sign up with email instead ضربه بزنید. سپس در مرحله تعیین آدرس ایمیل قرار دارید که باید ایمیل معتبر خود را وارد کنید و روی Continue ضربه بزنید.)

با تکمیل این مراحل، ثبت نام شما در اسنپ چت تکمیل می شود و می‌توانید از امکانات و خدمات اسنپ چت لذت ببرید.


دانلود اسنپ چت