نحوه بی صدا کردن تماس های ناشناس در واتساپ

نحوه بی صدا کردن تماس های ناشناس در واتساپ چگونه است؟

 

تماس ها و پیام های اسپم یک نگرانی در واتساپ هستند زیرا مردم اغلب آنها را دریافت می کنند. این اسپمرها می دانند که چگونه کاربران ساده را که به عنوان کارمند در بانک ها یا مکان های دیگر ظاهر می شوند فریب دهند و آنها چندین ترفند بلد هستند تا این کار را انجام دهند. واتساپ به تازگی قابلیت مفیدی را برای کاربران خود در جهت آسایش مقابل تماس های ناشناس عرضه کرده است. پلتفرم متا این ویژگی را برای بی صدا کردن تماس های ناشناس معرفی کرد. این ویژگی برای محافظت از کاربران در برابر تماس گیرندگان ناشناس طراحی شده است.

ویژگی Silence Unknown Callers به ​​طور خاص برای افزایش حریم خصوصی شما ساخته شده است و به شما امکان کنترل بهتر بر تماس های دریافتی را می دهد. عملکرد اصلی آن فیلتر کردن خودکار هرزنامه ها، کلاهبرداری ها و تماس ها از مخاطبین ناشناس است و لایه ای از محافظت را فراهم می کند. هنگامی که فعال می شود، چنین تماس هایی با اعلان های زنگ مزاحم شما نمی شوند. در عوض، آنها در گزارش تماس شما فهرست می‌شوند و به شما امکان می دهند در صورتی که از طرف شخص مهمی هستند، بعداً آنها را بررسی کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-silence-unknown-calls-on-whatsapp-cover.jpg

نحوه بی صدا کردن تماس های ناشناس در واتساپ

 

* نحوه بی صدا کردن تماس های ناشناس در واتساپ چگونه انجام می شود؟
اگر شما هم می خواهید از این قابلیت جدید و مفید واتساپ استفاده کنید و تماس گیرندگان ناشناس را خاموش کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه واتساپ را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
2. حالا به منوی تنظیمات بروید. برای دسترسی به منوی تنظیمات در اندروید، روی نماد منوی سه نقطه واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.
3. پس از این روی گزینه “حریم خصوصی” “Privacy” ضربه بزنید
4. اکنون روی گزینه های ‘تماس ها’ ضربه بزنید و “سپس بی صدا کردن تماس گیرندگان ناشناس” “Silence Unknown callers” را انتخاب کنید.

انجام این کار به طور موثر تماس های دریافتی از شماره های ناشناس را قطع می کند. بنابراین توصیه می شود در صورت دریافت تماس از شماره های ناشناس یا هرزنامه، تماس گیرنده را مسدود و گزارش دهید.


دانلود واتساپ