نحوه توقف نمایش بازی های در حال انجام در دیسکورد

نحوه توقف نمایش بازی های در حال انجام در دیسکورد اندروید چگونه است؟

 

دیسکورد محبوب ترین برنامه پیام رسانی در بازی است که ارتباط رایگان و بدون دردسر را برای گیمرها امکان پذیر می کند. یکی از شناخته شده ترین ویژگی های آن این است که می توانید به لیست دوستان خود نگاهی بیندازید و ببینید آن ها در حال انجام چه بازی هستند. با این حال، این ویژگی می تواند برای برخی آزاردهنده باشد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا ببینید چگونه می توان کنترل حریم خصوصی خود را در دست بگیرید و نمایش بازی هایی را که در دیسکور بازی می کنید، متوقف کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-stop-showing-games-we-are-playing-on-discord-cover.jpg

نحوه توقف نمایش بازی های در حال انجام در دیسکورد

 

* توقف اشتراک گذاری فعالیت خود در دیسکورد اندروید
اگر از دیکسورد برای صحبت با دوستان در حین بازی استفاده می کنید، برنامه نام بازی موبایل را در وضعیت فعالیت نشان نمی دهد. این فقط در گوشی های Samsung Galaxy اتفاق می افتد، جایی که کاربران باید یکپارچه سازی انحصاری دیسکورد را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنند. بنابراین، دوستان شما در سرورهایی که در آن عضو هستید نمی توانند بازی موبایلی را که در حال انجام آن هستید مشاهده کنند. اما، هر زمان که به یک کانال عمومی Stage در Discord بپیوندید، برنامه نشان می دهد که در حال شرکت هستید.

اگر می خواهید در این شبکه اجتماعی بصورت خصوصی بمانید، می توانید وضعیت خود را پنهان کنید. این کار را با دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید:

1. برنامه دیسکورد را روی گوشی اندروید خود باز کنید و روی نماد پروفایل خود در نوار پیمایش پایین ضربه بزنید. سپس، گزینه تنظیمات “Privacy & Safety” را انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-stop-showing-games-we-are-playing-on-discord-1.jpg

2. در صفحه تنظیمات حریم خصوصی و ایمنی، کلید «Display current activity as a status message» را خاموش کنید. و تمام!

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-stop-showing-games-we-are-playing-on-discord-2.jpg

این یک ویژگی عالی برای حفظ حریم خصوصی است که به شما امکان می دهد نه تنها بازیکنان فضول را دور نگه دارید، بلکه از شما در برابر مهاجمان سایبری نیز محافظت می کند. می توانید از این برنامه برای چندین هدف دیگر مانند پخش لایو استریم Netflix در Discord برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم با دوستان یا ساخت استیکرهای سفارشی در Discord استفاده کنید.


دانلود دیسکورد