نحوه اهلی کردن پاندا در ماینکرافت

نحوه اهلی کردن پاندا در ماینکرافت چگونه است؟

 

ماینکرافت یک بازی محبوب با محتوای نسبتاً وسیع است که در آن صدها حیوان و موجود مختلف حضور دارند. برخی از آنها خطرناک هستند و به شما حمله خواهند کرد و برخی بی ضرر هستند و می توانید از آنها برای اهداف مختلف استفاده کنید. یکی از ویژگی های جالب در میان هزاران ویژگی گوناگون این است که می توانید اکثر حیوانات آنها را اهلی کنید و یا آنها را به عنوان حیوان خانگی در اختیار داشته باشید یا آنها را برای کمک به ساخت مزرعه خود پرورش دهید. در این مقاله، ما به بررسی نحوه اهلی کردن پاندا در بازی ماینکرافت می پردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-tame-a-panda-in-minecraft-cover.jpg

 

* نحوه پیدا و اهلی کردن پاندا در بازی ماینکرافت
پانداها در ماینکرافت یک گروه خنثی بحساب می آیند که در تمام طول روز می‌نشیند و تنبلی می کند. پانداهای ماینکرافت شخصیت های منحصر به فردی دارند، از جمله پانداهای معمولی یا قهوه ای. برای اهلی کردن یک پاندا، باید یکی را پیدا کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از دستور panda /spawn (که باید تقلب ها را فعال کنید) انجام دهید، یا می توانید آنها را در جنگل بامبو یا جنگل بایوم پیدا کنید. یادتان باشد که پانداها یک گونه نادر در جنگل بیوم هستند، بنابراین شانس بهتری برای پیدا کردن آنها در جنگل بامبو خواهید داشت. آنها اغلب در گروه های دو یا سه نفری یافت می شوند.

نحوه اهلی کردن پاندا در ماینکرافت

هنگامی که یک پاندا را پیدا کردید، مراحل زیر را برای اهلی کردن او دنبال کنید:

مرحله 1: پاندا را با بامبو یا کیک تغذیه کنید. از آنجایی که پانداها اغلب در اطراف بامبو یافت می شوند، تهیه این غذا آسان تر خواهد بود. شما همچنین می توانید بامبو را جلوی آنها بیندازید و آنها خودشان آن را برمی دارند و می خورند. به خاطر داشته باشید که باید چندین بار این کار را انجام دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-tame-a-panda-in-minecraft-1.jpg

مرحله 2: به محض اینکه دیدید روی پاندا قلب ظاهر شد ، به این معنی است که او را رام کرده اید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-tame-a-panda-in-minecraft-2.jpg

پاندا تا زمانی که بامبو در دستتان باشد شما را دنبال خواهد کرد. با این حال، از آنجایی که آنها در بازی بسیار تنبل هستند، به احتمال زیاد اگر آن ها را در جایی رها کنید، می مانند. صرف نظر از این، می توانید با نگه داشتن یک چوب بامبو در دست، یک پاندای رام را به پایگاه خود بازگردانید. پس از بازگرداندن آنها، می توانید آنها را در یک حصار چوبی نگه دارید و در صورت تمایل آنها را بصورت جفت نگهداری کنید. فقط باید مقداری بامبو در اطراف بکارید تا غذای آن ها تامین شود.


دانلود ماینکرافت