نحوه اهلی کردن طوطی در ماینکرافت

آموزش نحوه اهلی کردن یک طوطی در بازی ماینکرافت

 

طوطی ها از منحصر به فردترین موجودات در بازی ماینکرافت هستند. مانند بسیاری از حیوانات خانگی، طوطی ها مانند هر حیوان خانگی دیگری بازیکن را دنبال می کنند، اما با این تفاوت که گاهی اوقات ممکن است روی شانه شما بنشینند. آنها علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز هستند. آنها همچنین می توانند به عنوان یک رادار عمل کنند زیرا می توانند صداهای گروه های اطراف را تقلید کنند. قطعا داشتن یک طوطی بسیار مفید است. اگر به اهلی کردن طوطی در بازی ماینکرافت فکر می کنید، در این مقاله، نحوه اهلی کردن طوطی در بازی ماینکرافت را به شما کاربران سایت بزرگ اپ ناب آموزش خواهیم داد.

آموزش نحوه اهلی کردن یک طوطی در بازی ماینکرافت

* نحوه اهلی کردن یک طوطی در بازی ماینکرافت

اهلی کردن طوطی در Minecraft خیلی سخت نیست. شما فقط باید به آن دانه بدهید تا زمانی که به شما علاقه مند شود. دانه هایی که طوطی های ماینکرافت می خورند عبارتند از:

  • Wheat seeds
  • Melon seeds
  • Pumpkin seeds
  • Beetroot seeds
  • Torchflower seeds

 

طوطی مورد نظر خود را با هر یک از دانه های بالا تغذیه کنید. هر دانه 10 درصد شانس اهلی کردن طوطی را دارد. وقتی اهلی شد، مانند هر حیوان خانگی دیگری شما را دنبال می کند. به سادگی با دانه ها به طوطی غذا بدهید تا زمانی که شما را دوست داشته باشد. آنها فقط می توانند دانه بخورند. تغذیه طوطی ها با کوکی ها باعث مرگ آنها می شود.

یادتان باشد که شما نمی توانید طوطی را مانند اسب، قاطر یا الاغ پرورش دهید. آنها به طور طبیعی به شکل تکامل یافته در جنگل تخم ریزی می کنند. شما می توانید هر تعداد از آنها را در یک اتاق قرار دهید و هر چه می خواهید به آنها بدهید، اما این کار نمی کند. تنها راه تولید طوطی‌ها با تخم‌های طوطی فقط در حالت creative در دسترس است. در واقع انجام این کار بسیار سرگرم کننده است زیرا هر تخم می تواند یک پرنده رنگی متفاوت تولید کند.

تنها یک نوع طوطی وجود دارد، اما آن طوطی می تواند در پنج رنگ مختلف باشد. آنها قرمز، آبی، سبز، فیروزه ای و خاکستری هستند. همچنین هیچ روش اختصاصی برای درمان طوطی زخمی وجود ندارد. با این حال، می توانید یک معجون اسپلش شفابخش درست کنید و از آن استفاده کنید. به گفته بسیاری از بازیکنان، این کار طوطی ها را درمان می کند.


دانلود ماینکرافت جدید