نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در یوتیوب

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در یوتیوب چگونه است؟

 

ویژگی پخش خودکار یوتیوب، که از تنظیمات پیش فرض است، به طور خودکار پخش ویدیوهای مرتبط را هنگامی که زمان تماشای ویدیوی کنونی شما تمام می شود، شروع می کند. هرچند که این ویژگی می تواند تجربه کاربری را راحت تر کند، اما متأسفانه، گاهی می تواند منجر به تماشای محتوای تصادفی بی اهمیت شود که ممکن است با علایق شما مناسب نباشد. در واقع ویژگی پخش خودکار هم می تواند مفید و هم آزار دهنده باشد. اما خبر خوب این است که امکان اجازه ندادن یوتیوب به پخش خودکار ویدیوی بعدی یک راه حل ساده برای بازگرداندن کنترل بر تجربه تماشای محتوا در یوتیوب است. ما در این مقاله، شما را در فرآیند غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو در یوتیوب گوشی اندروید راهنمایی می کنیم تا بتوانید کنترل کاملی بر تماشای ویدیو ها داشته باشید.

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در یوتیوب

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-turn-off-autoplay-on-youtube-cover.jpg
* نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در یوتیوب
قبل از اینکه به دنبال بهترین جایگزین های یوتیوب بروید، بدانید که هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید برای متوقف کردن ویژگی پخش خودکار ویدیو انجام دهید. اگر اغلب ویدیوهای یوتیوب را در دستگاه اندروید یا آیفون خود تماشا می کنید، خوشبختانه دو گزینه برای خاموش کردن آن در اختیار دارید: یکی از منوی تنظیمات و دیگری در حین تماشای یک ویدیو. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

  • برنامه یوتیوب را روی گوشی خود باز کنید.
  • روی نماد پروفایل در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.
  • سپس، تنظیمات Settings را انتخاب کنید.
  • پس از آن، روی پخش خودکار Autoplay ضربه بزنید.
  • در نهایت، با خاموش کردن کلید تلفن همراه/رایانه لوحی، پخش خودکار ویدیوی بعدی در یوتیوب غیرفعال می شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-turn-off-autoplay-on-youtube-1.jpg

اگر می خواهید از پخش خودکار ویدیوی بعدی برای فرزندتان جلوگیری کنید، شما همچنین می توانید کنترل والدین را در یوتیوب تنظیم کنید تا تجربه تماشای بهتری برای فرزند خود داشته باشید.


دانلود یوتیوب