چگونه تلگرام را آپدیت کنیم

چگونه می توانیم تلگرام اندروید را آپدیت کنیم؟

 

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی عصر حاضر است که تعداد قابل توجهی از کاربران را به خود جذب کرده است. ویژگی های فوق العاده آن باعث شده است که در چند وقت اخیر به پلتفرم ارتباطی مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شود. تمام آپدیت های تلگرام دارای تغییر ظاهری نیست. برخی از آپدیت های تلگرام می تواند فقط با رفع اشکال و بهبود سیستمی باشد. اما این بدان معنا نیست که مجبور نیستید آن آپدیت ها را نصب کنید. در هر آپدیت تلگرام توصیه می شود که نصب آن را انجام دهید. چون ممکن است برخی از آپدیت های تلگرام شامل بهبود ها امنیتی شود که برای حفظ حریم خصوصی شما لازم است. ما در این مقاله روش آپدیت تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-update-telegram-cover.jpg

چگونه تلگرام را آپدیت کنیم

* چگونه تلگرام اندروید را آپدیت کنیم؟
برای انجام این کار، دو راه وجود دارد، یکی استفاده از فروشگاه پلی و دیگری، استفاده از فایل APK که در ادامه به توضیح مراحل هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

1- نحوه آپدیت تلگرام از طریق فروشگاه پلی
برای آپدیت تلگرام در گوشی های اندرویدی از طریق فروشگاه پلی، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید برنامه Google Play Store (فروشگاه پلی) را باز کنید، برای انجام این کار باید باید آن را از طریق صفحه اصلی گوشی انتخاب کنید.
  • وقتی وارد برنامه فروشگاه پلی شدید به بالای صفحه رفته و در نوار جستجو، کلمه تلگرام را تایپ کنید.
  • سپس از بین همه برنامه هایی که ظاهر می شود، برنامه تلگرام اصلی را انتخاب کنید.
  • در صورتی که نسخه جدیدی در دسترس منتشر شده باشد، دکمه بروزرسانی Update را خواهید دید، آن را فشار دهید و اجازه دهید تا تلگرام به طور خودکار آپدیت شود.

 

2- نحوه آپدیت تلگرام از طریق فایل APK
اگر می خواهید تلگرام خود را از طریق فایل APK به نسخه جدید آپدیت کنید، لازم است مراحل زیر را انجام دهید.

  • برای دانلود تلگرام جدید از طریق سایت اپ ناب اقدام نمایید.
  • هنگامی که دانلود کامل شد، برنامه مدیریت فایل گوشی خود را باز کنید و از طریق آن دنبال فایلی که دانلود کرده اید بگردید و آن را باز کنید.
  • ممکن است در گوشی شما، گزینه نصب از منابع ناشناس غیر فعال باشد که در این صورت نیاز است آن را فعال کنید.
  • برای نصب آخرین آپدیت تلگرام از شما مجوز درخواست می شود، آنها را بپذیرید و در عرض چند ثانیه تلگرام شما به نسخه جدید آپدیت می شود.