نحوه استفاده از فلر گان در پابجی

 نحوه استفاده از فلر گان در پابجی چگونه است؟

 

احتمالاً حداقل یک بار در یکی از نقشه های پابجی یک فلر گان قرمز رنگ را مشاهده کرده اید. یا شاید در محیط بازی با یک جعبه در حال سقوط از آسمان و به دنبال آن دود زرد روبرو شده باشید. اگر می پرسید داستان این مورد چیست و چه فایده ای دارد، ما در این مقاله، تعریف فلر گان و نحوه استفاده از آن در پابجی را توضیح خواهیم داد. همچنین نکات تخصصی در مورد ایجاد یک استراتژی موثر در استفاده از این سلاح نادر را خواهیم گفت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-use-a-flare-gun-in-pubg-cover.jpg

* فلر گان در بازی پابجی چیست؟
فلر گان یک نوع سلاح کمیاب در بازی پابجی است که برای ارسال سیگنال ایردراپ خاص استفاده می شود. ممکن است تعجب کنید چه چیزی این ایردراپ را خاص می کند؟ این باعث می شود تا تدارکات بیشتری را دریافت کنید که سطح بالاتری نسبت به یک ایردراپ معمولی دارد، که شامل سلاح های منحصر به فرد، آیتم هی سطح بالا و گاهی اوقات حتی وسایل نقلیه. می باشد. محتویات آن بستگی به منطقه ای دارد که در آن ازفلر گان استفاده می کنید.

اگر در دایره سفید روی نقشه شلیک کنید، تعدادی سلاح سطح سوم، زره، و لباس گلی دریافت خواهید کرد. اگر از تفنگ، در خارج از دایره سفید استفاده کنید، احتمالاً یک UAZ زرهی دریافت خواهید کرد. در هر نقشه می توان یک فلر گان پیدا کرد، اگرچه کمیاب است. اگرچه فلر گان از نظر فنی یک سلاح است، اما برای ارسال سیگنال به جای نابودی دشمنان استفاده می شود. نمی تواند کسی را بکشد یا صدمه بزند و به صورت عمودی به هوا شلیک می شود. اگر به کسی شلیک کنید، هیچ آسیبی وارد نمی شود و فقط گلوله گرانبهایی را از دست خواهید داد.

نحوه استفاده از فلر گان در پابجی

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-use-a-flare-gun-in-pubg-1.jpg

* نحوه استفاده از فلر گان در پابجی
استفاده از فلر گان در پابجی ساده است. سخت ترین کار فقط پیدا کردن آن است. برای دریافت ایردراپ ویژه باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • هنگامی که فرود آمدید، جستجو برای فلر گان و سایر آیتم ها را آغاز کنید. به طور معمول، فلر گان در داخل ساختمان ها وجود دارند.
  • وقتی فلر گان را پیدا کردید، بیرون بروید. نمی توان از آن در ساختمان استفاده کرد.
  • محل مناسب را برای شلیک تفنگ انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که پر سر و صدا است و ممکن است موقعیت شما را آشکار کند.
    اسلحه را شلیک کنید و بهتر است در جایی نزدیک به محل شلیک پنهان شوید.
  • اکنون شما باید هواپیما را ببینید که به سمت شما می آید. و یک جعبه تدارکاتی که دود زرد رنگ را با خود دارد، رها می کند.
  • سپس می توانید جعبه و آیتم ها را پس از فرود آنها، لوت کنید.

احتمالاً با تعدادی از دشمنانی که متوجه شلیک شما شده اند، درگیر شوید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-use-a-flare-gun-in-pubg-2.jpg

* نکات حرفه ای برای استفاده از فلر گان در بازی پابجی
اگرچه در نظر، استفاده از تفنگ فلر کار ساده ای است، اما در عمل، موفقیت عملیات تنها به مهارت شما بستگی دارد. چگونگیاستفاده موثر از فلر گان به شرح زیر است:

نحوه استفاده از فلر گان در پابجی

 

  • قبل از شلیک فلر گان، هم تیمی های خود را از انجام و مکان انتخابی خود مطلع کنید. آنها باید آماده باشند تا از شما پشتیبانی کنند و در هنگام رسیدن جعبه به لوت آیتم ها کمک کنند. این کار را از قبل انجام دهید تا به هم تیمی های خود فرصت دهید تا به منطقه نزدیک شوند.
  • محل شلیک را هوشمندانه انتخاب کنید. باید به اندازه کافی از دشمنان شما دور باشد و همچنین به هم تیمی های شما نزدیک باشد و مکان های مخفی زیادی داشته باشد. ممکن است فکر کنید که فقط به یک مکان مخفی نیاز دارید، اما فراموش نکنیم که هم تیمی های شما نیز باید خود را مخفی کنند. در حالت ایده‌آل، شما باید بتوانید به راحتی و بدون ترک نقطه مخفی، از هر طرف منتظر دشمنان باشید.
  • اگر هدف شما فریب دادن دشمنان به تله انداختن و کشتن آنها است، یک مکان باز با چند نقطه مخفی انتخاب کنید. حتی ممکن است نزدیک به مکان واقعی دشمن خود شلیک کنید، سپس مخفی شوید و منتظر آنها باشید.
  • هنگام از بین بردن دشمنان، از طرف های مختلف درگیر شوید. البته، برای انجام این کار به کمک هم تیمی های خود نیاز دارید. هدف اصلی این است که اجازه ندهید آنها فرار کنند، بنابراین همه خروجی ها باید بسته شوند.
  • قبل از استفاده از فلر گان، موجودی خود از جمله سلاح، مهمات، کیت کمک های اولیه و نوشیدنی های انرژی زا را ذخیره کنید. درگیری برای تدارکات ممکن است شدید شود.
نحوه استفاده از فلر گان در پابجی
  • حتی اگر قصد ندارید دشمنان را به دام بیاندازید، به خاطر داشته باشید که آنها ممکن است به سمت جعبه بیایند. هنگام لوت آیتم ها باید بسیار مراقب باشید، در غیر این صورت ممکن است بمیرید!
  • یک اسنایپر یا اسکوپ در تیم شما یک مزیت بزرگ برای از نابودی دشمنانی است که می خواهند خود را به جعبه شما برسانند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که دشمن ممکن است یک اسنایپر نیز داشته باشد که می تواند شما را در حین لوت بکشد.
  • فلر گان را در حال حرکت شلیک نکنید. اگر در حین شلیک در حال حرکت باشید، ممکن است شعله از ناحیه مورد نظر دور شود.
  • از فلر گان نزدیک ساختمان استفاده نکنید. آیتم ها ممکن است روی سقف فرود بیاید و دستیابی آن به این آسانی نخواهد بود.
  • حتی اگر می دانید فلر گان در کجای نقشه قرار دارد، به یاد داشته باشید که ممکن است دشمنان شما نیز آن را بدانند. زودتر از هر کس دیگری به آنجا بروید و مراقب باشید که مورد اصابت گلوله قرار نگیرید.

دانلود پابجی