نحوه استفاده از تیک تاک بدون اکانت

نحوه استفاده از تیک تاک بدون اکانت چگونه است؟

 

تیک تاک یکی از بهترین پلتفرم هایی است که می توان زمان خود را بی‌دردسر در آن سپری کرد. اما ممکن است اکانت تیک تاک خود را حذف کرده باشید و اکنون بخواهید برای مرور معمولی ویدیوها به پلتفرم بازگردید. اگر قصد کسب درآمد از اکانت تیک تاک خود یا تعامل با دیگران را ندارید، به جای آن می توانید تیک تاک را بدون داشتن اکانت مرور کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-use-tiktok-without-an-account-cover.jpg

* محدودیت‌های مرور تیک تاک بدون اکانت

باید بدانید که مرور تیک تاک بدون اکانت کاربری دارای چندین محدودیت است. اول از همه، نمی توانید با سایر کاربران یا سازندگان محتوا در برنامه تعامل داشته باشید. نمی توانید نظر بدهید و ویدیوها را لایک کنید یا کاربران دیگر را دنبال کنید. همچنین ویدیوهای زنده تیک تاک نیز قابل دسترسی نخواهند بود. اگر سعی کنید هر یک از این ها را انجام دهید، به صفحه ورود با ثبت نام هدایت خواهید شد.
بدون اکانت تیک تاک، سابقه تماشای ویدیو در TikTok نخواهید داشت و جستجو و تماشای مجدد ویدیوهایی را که قبلا مرور کرده اید، سخت خواهد شد. از سوی دیگر، می‌توانید ویدیوها را مرور کنید و حتی از عملکرد جستجوی تیک تاک بدون حساب کاربری استفاده کنید. اگر بخواهید فقط ویدیوها را روی پلتفرم مشاهده کنید، این عالی است. شایان ذکر است که TikTok همچنان بسته به عادات تماشای شما توصیه هایی به شما ارائه خواهد کرد.

 

* نحوه استفاده از تیک تاک بدون اکانت

شبکه اجتماعی تیک تاک اخیراً ویژگی «مرور به عنوان مهمان» «browse as guest» را در برنامه خود حذف کرده است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بدون اکانت کاربری در این پلتفرم مرور کنید. برای انجام این کار، به سادگی برنامه تیک را در گوشی یا رایانه خود باز کنید. دیگر زحمت ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید را نکشید! فقط کافی است شروع به مرور کنید یا از عملکرد جستجو برای جستجوی ویدیوهای خاص استفاده کنید.
همچنین می توانید از وب سایت های دیگر برای مرور ویدیوها در تیک تاک بدون ارائه هیچ یک از اطلاعات کاربری خود استفاده کنید. یکی از این وب سایت ها UrleBird است که پرطرفدارترین ویدیوها را در TikTok نمایش می دهد. شما همچنین می توانید از وب سایت برای جستجوی عمیق در آمار بینندگان ویدیوهای ارسال شده استفاده کنید.


دانلود تیک تاک