نحوه مشاهده استوری های فیسبوک بصورت ناشناس

نحوه مشاهده استوری های فیسبوک بصورت ناشناس چگونه است؟

 

فیسبوک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است. با این حال، از زمان راه اندازی آن در سال 2004، این شبکه اجتماعی شاهد رقابت قابل توجهی با رقبایی مانند اسنپ چت بوده است. این به معنی یک نبرد دائمی برای افزودن قابلیت های جدید برای راضی نگه داشتن کاربران است. فیسبوک نیز مانند رقبای خود دارای قابلیت استوری است که به کاربران اجازه می دهد مطالبی را ارسال کنند که پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف می شوند. در این مقاله، ما به این می پردازیم که چگونه می توانید داستان یک شخص را به صورت ناشناس مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-facebook-stories-anonymously-cover.jpg

* نحوه مشاهده استوری های فیسبوک بصورت ناشناس
در حال حاضر، راهی برای مشاهده ناشناس داستان های فیس بوک وجود ندارد. با این حال، می توانید از روش های زیر برای دور زدن این محدودیت استفاده کنید.

– از حالت هواپیما استفاده کنید
فیسبوک از داده های اینترنت شما برای بارگذاری استوری ها در پس زمینه قبل از مشاهده آنها استفاده می کند. می توانید از این روش با خاموش کردن اینترنت گوشی، وای فای یا روشن کردن حالت هواپیما در دستگاه خود پس از بارگیری استوری ها و قبل از مشاهده، برای مشاهده آن ها به صورت ناشناس استفاده کنید.

نحوه مشاهده استوری های فیسبوک بصورت ناشناس

 

– استوری تا نیمه بکشید
اگر استوری را تا نیمه بکشید در لیست بینندگان استوری قرار نمی گیرید. شما می توانید از این روش برای نگاه کردن به داستان بدون وارد شدن کامل به آن و در نتیجه عدم قرار دادن خود در لیست بینندگان استفاده کنید.

– اکانت خود را به طور موقت غیرفعال کنید
روش دیگری که می توانید انجام دهید این است که پس از تماشای استوری مورد نظر، اکانت خود را غیرفعال کنید. این از نشان دادن نام شما در لیست بینندگان جلوگیری می کند زیرا حساب شما در طول مدت نمایش استوری در دسترس نخواهد بود. پس از گذشت 24 ساعت، می توانید حساب خود را مجدداً فعال کنید و شروع به استفاده از فیسبوک کنید.

* نحوه مشاهده استوری عمومی فیسبوک بصورت ناشناس
استوری های عمومی در فیسبوک برای همه قابل دسترسی است. همچنان که هیچ راهی برای مشاهده ناشناس استوری های وجود ندارد، شما می توانید با یک حساب کاربری جعلی، استوری ها را تماشا کنید تا از افشای هویت اصلی خود به عنوان بیننده آن استوری جلوگیری کنید.


دانلود فیسبوک