نحوه مشاهده استوری های اینستاگرامی که لایک کرده اید

نحوه مشاهده استوری های اینستاگرامی که لایک کرده اید

 

در عصر تحول شبکه های اجتماعی، اینستاگرام به عنوان یک پتانسیل فوق العاده، میلیون ها نفر را با ارائه امکانات منحصر به فرد، مجذوب خود کرده است. در بین این امکانات، استوری های اینستاگرام روشی برای افزایش تعامل و ارائه محتوای صمیمانه تر و با جزئیات بیشتر برای دنبال کنندگان هستند. از زمانی که اینستاگرام لایک ها را به استوری ها معرفی کرد، کاربران به این فکر می کردند که این ویژگی به دلیل حذف استوری ها پس از گذشت 24 ساعت چگونه خواهد بود.

تا زمانی که استوری ها در دسترس هستند، می توانید آنها را مشابه پست ها لایک کنید. با این حال، پس از حذف نمی توانید استوری هایی را که دوست داشته اید مرور کنید. امکان مشاهده استوری هایی که لایک کرده اید اخیراً به ویژگی های اینستاگرام اضافه شده است. این عملکرد به راحتی تضمین می کند که هیچ استوری جذابی در دریای بروزرسانی های مداوم کاربران گم نشود. نماد “لایک” در اینستاگرام متفاوت است. اینستاگرام جهت لایک به جای شست، نماد قلب دارد. و برای لایک کردن یک استوری باید روی نماد قلب بزنید تا قرمز شود. در این مقاله درباره نحوه مشاهده استوری های اینستاگرامی که لایک کرده اید بحث خواهیم کرد.

نحوه مشاهده استوری های اینستاگرامی که لایک کرده اید

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-stories-you-have-liked-cover.jpg

* چگونگی مشاهده استوری های اینستاگرامی که لایک کرده اید
استوری ها در بالای منوی اصلی اینستاگرام شما ظاهر می شوند، چه قبلاً آنها را تماشا کرده باشید چه تماشا نکرده باشید. می توانید استوری های کاربران دیگر را مرور کنید و به آنها لایک بدهید. برای مشاهده مجدد لایک هایی که به استوری های افراد دیگر داده اید و در حال حاضر در دسترس هستند، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
  • با ضربه زدن روی نماد پروفایل خود در گوشه صفحه، به پروفایل خود بروید.
  • پس از ورود به پروفایل خود، علامت سه خط افقی را در گوشه صفحه پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • یک منو ظاهر می شود که گزینه های زیادی را ارائه می دهد که باید “تنظیمات” را انتخاب کنید.
  • در منوی تنظیمات، به پایین بروید، گزینه «حساب» را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد، “پست هایی که دوست داشتید” را پیدا کرده و انتخاب کنید.

دانلود اینستاگرام