نحوه مشاهده اینستاگرام بدون اکانت

دانلود نحوه مشاهده اینستاگرام بدون اکانت چگونه است؟

 

اینستاگرام بدون شک یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر در جهان است. با این حال، برای مشاهده پست‌ها در اینستاگرام لزوماً نباید عضوی از این شبکه اجتماعی باشید. شما می توانید پست ها، ریلزها و استوری های اینستاگرام را بدون داشتن اکانت مشاهده کنید. شما برای این که بخواهید به صفحات مورد علاقه خود در اینستاگرام سر بزنید یا از زندگی اجتماعی دوستان خود مطلع باشید، می توانید همه این کارها را بدون این که یک اینستاگرامر واقعی باشید، انجام دهید. اکنون وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه اینستاگرام را بدون حساب کاربری مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-without-an-account-cover.jpg

* کارهایی که بدون اکانت اینستاگرام نمی توانید انجام دهید
نداشتن اکانت اینستاگرام کارهایی که می توانید در این پلتفرم انجام دهید را بسیار محدود می کند. در اینجا مواردی که بدون حساب اینستاگرام نمی‌توانید انجام دهید به شرح زیر است:

  • ارسال دایرکت به کاربران اینستاگرام
  • مشاهده استوری های اینستاگرام
  • کامنت گذاری در پست های اینستاگرام
  • ذخیره پست های اینستاگرام
  • ارسال هر چیزی در اینستاگرام
  • مشاهده پست ها، استوری ها و ریلزهای یک حساب خصوصی
نحوه مشاهده اینستاگرام بدون اکانت

 

* نحوه مشاهده پست ها و ریلزهای اینستاگرام بدون اکانت
اگر می خواهید پست‌ها و ریلزهای اینستاگرام را بدون اکانت ببینید، یک راه بسیار ساده برای انجام آن وجود دارد. علاوه بر این، نیازی به دانلود و نصب برنامه های جداگانه برای این کار نیست. کاری که شما باید انجام دهید شامل موارد زیر است:

1. مرورگر وب را روی رایانه شخصی یا گوشی هوشمند باز کنید و در نوار آدرس، آدرس زیر را تایپ کنید و نام کاربری اینستاگرام که می خواهید پست های آن را ببینید را جایگزین username کنید:

www.instagram.com/username

2. سپس شما به آن اکانت اینستاگرام مورد نظرتان هدایت می شوید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-without-an-account-1.jpg

3. حالا به پایین اسکرول کنید تا تمام پست های این کاربر اینستاگرام را ببینید.
(توجه: با استفاده از این روش می توانید فقط به یک پروفایل عمومی اینستاگرام بروید، اما هر بار که به پایین اسکرول می کنید، اینستاگرام از شما می خواهد که ثبت نام کنید یا وارد شوید. در این حالت به سادگی پنجره پاپ آپ را ببندید و به مرور ادامه دهید.)

4. سپس بر روی پستی که می خواهید مشاهده کنید کلیک راست کرده و Open link in new tab را انتخاب کنید. یا در صورت استفاده از گوشی اندروید، روی پست نگه دارید و گزینه Open link in new tab را بزنید. سپس در تب جدید می توانید بدون مواجهه با صفحه ورود اینستاگرام، پست را مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-without-an-account-2.jpg

* نحوه مشاهده استوری اینستاگرام بدون اکانت
روش قبلی فقط برای پست ها و ریلزهای اینستاگرام کار می کند. با این حال، به شما این امکان را نمی دهد که استوری های اینستاگرام را به صورت ناشناس مشاهده کنید. اما نگرانی وجود ندارد! چون که هزاران برنامه مستقل مانند Instore برای نمایش و ذخیره استوری اینستاگرام وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. ما در انتهای این مقاله لینک برنامه Instore را برای دانلود در دسترس شما قرار دادیم.

نحوه مشاهده اینستاگرام بدون اکانت

 

اما یک راه راحت تر وجود دارد، آن هم استفاده از سایت InstaNavigation است. یکی از بهترین ویژگی های سایت InstaNavigation این است که شما علاوه بر استوری، می توانید پست های اینستاگرام و همچنین ریلزها را مشاهده و ذخیره کنید. نحوه کار با این سایت به شرح زیر است:

1. به وب سایت رسمی InstaNavigation.com بروید.

2. سپس در نوار جستجو، نام کاربری اکانت اینستاگرامی که می خواهید به صورت ناشناس مشاهده کنید را تایپ کنید.

3. سپس، روی دکمه جستجو کلیک کنید تا استوری ها، پست ها، ریلزها و هایلایت های آن حساب را مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-without-an-account-3.jpg

4. برای دانلود محتوای مورد نظر روی آن کلیک کنید تا بزرگ شود. سپس به پایین اسکرول کنید تا دکمه دانلود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. بلافاصله دانلود شروع می شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-instagram-without-an-account-4.jpg

 


دانلود برنامه Instore


دانلود اینستاگرام