نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام

نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام چگونه است؟

 

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام چندان آسان نیست. برای مثال در عکس های پروفایل، شما فقط می توانید یک نگاه اجمالی کوچک از چهره یک فرد در برنامه ببینید. این مورد برای تصاویر پست هم صدق می کند. علیرغم اینکه اینستاگرام یک پلت فرم اشتراک گذاری عکس است، هیچ راهی برای دیدن عکس های با سایز اصلی در داخل برنامه اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، راه حل هایی خارج از برنامه برای عبور از این محدودیت وجود دارد. این مقاله را دنبال کنید تا ضمن ذکر دلایل این محدودیت، درباره نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام بیاموزید.

نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-view-the-original-size-of-photos-on-instagram-cover.jpg
* چرا اینستاگرام عکس ها را در اندازه اصلی نمایش نمی دهد؟

اگر برایتان سوال است که چرا اینستاگرام عکس هایی را که چه در پروفایل یا به بعنوان پست آپلود می کنید، فشرده می کند، باید بگوییم که میلیون ها کاربر روزانه عکس های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. بسیاری از آن ها معمولاً با جدیدترین مدل گوشی ها اقدام به تصویر برداری می کنند، به این معنی که تصاویر کیفیت بالایی دارند و از نظر اندازه بزرگ هستند. و این باعث می شود تا حجم بالایی از داده ها برای پردازش در سرور های اینستاگرام بوجود بیاید و عملکرد سرورها مختل شود.

به همین دلیل، شرکت متا برای اطمینان از اینکه تصاویر بیش از حد به سرور فشار نیاورند، کیفیت تصویر را فشرده می کند. انجام این کار به کاهش بار سرور کمک می کند و همچنین زمان بارگذاری سریعتر و صرفه جویی در مصرف اینترنت از دیگر مزایای آن برای کاربران است. به عنوان مثال، اگر با مشکل اتصال اینترنتی ضعیف روبرو هستید، آپلود یک عکس با اندازه کم، بهتر از یک عکس بزرگ با کیفیت بالا است.

* نحوه مشاهده سایز بزرگتر عکس پروفایل اینستاگرام
اگر می خواهید عکس پست و یا عکس پروفایل کسی را در اینستاگرام در سایز بزرگتر ببینید، برای انجام این کار نیازی به دانلود هیچ برنامه جداگانه ای ندارید. راهی برای مشاهده عکس های پروفایل در اندازه اصلی در خود برنامه وجود دارد. انجام این کار بسیار آسان است و تقریبا همه از آن آگاه هستند. به این منظور کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام

 

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و به پروفایلی بروید که می خواهید عکس های پروفایل در اندازه واقعی آن را مشاهده کنید.
  • به سادگی روی عکس پروفایل ضربه بزنید تا سایز بزرگ آن را مشاهده کنید. اگر آن شخص یک استوری فعال آپلود کرده است، عکس نمایه را لمس کنید و نگه دارید تا آن را در اندازه واقعی ببینید.
  • برای بسته شدن نمای بزرگ شده، روی هر جایی از فضای خالی کنار تصویر ضربه بزنید.
  • با استفاده از این روش، می توانید به راحتی عکس پروفایل هر کسی از جمله حساب های خصوصی که فالو نمی کنید را در اینستاگرام مشاهده کنید. عکس ها در سایز اصلی نخواهند بود، اما در اندازه نسبتا بزرگ و با کیفیت بالا ظاهر می شوند.

* نحوه مشاهده عکس های پست اینستاگرام در سایز اصلی
یک راه حل برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی در اینستاگرام برای عکس پست ها وجود دارد که البته از طریق وب امکان پذیر است. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

نحوه مشاهده سایز اصلی عکس ها در اینستاگرام

 

  • از طریق مرورگر وب وارد حساب اینستاگرام خود شوید و به پستی که می خواهید در اندازه واقعی مشاهده کنید بروید.
  • سپس URL را در نوار آدرس مرورگر ویرایش کنید و media/?size=l را در پایان اضافه کنید.
  • URL را اجرا کنید تا همان تصویر را در اندازه کامل ببینید.

نکته: اگر می خواهید سایز اصلی عکس پروفایل را ببینید، این ترفند کار نخواهد کرد.

 

* نحوه مشاهده سایز اصلی عکس های پروفایل در اینستاگرام
شما همچنین می توانید تصاویر پروفایل تمام اندازه هر حساب کاربری را در اینستاگرام مشاهده و ذخیره کنید. این حتی شامل یک حساب خصوصی اینستاگرام نیز می شود. همانطور که پیش تر گفتیم، با لمس روی عکس پروفایل اینستاگرام، آن را بزرگ می کنید تا بهتر آن را ببینید، اما تصویر در اندازه اصلی نخواهد بود. برای مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه اصلی، باید از برنامه جداگانه استفاده کنید. ما در انتهای این مقاله ابزاری برای مشاهده و دانلود تصویر پروفایل در اینستاگرام قرار دادیم که می توانید بصورت مستقیم آن را دانلود نمایید.


دانلود اینستاگرام


برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام