ایگلو در بازی ماینکرافت

هر آنچه که باید درباره ایگلو در بازی ماینکرافت بدانید

 

اگر فکر می کنید که دهکده ها تنها ساختارهایی هستند که به روستاییان اجازه می دهند در ماینکرافت تخم ریزی کنند، در اشتباهید. آنها همچنین ساکنان یک ساختمان برفی نسبتا کمیاب به نام ایگلو یا معبد برفی هستند. با این حال، به دلیل چیدمان تصادفی سازه، همیشه اینطور نیست. این ساختار کاملاً منحصر به فرد است و از سایر ساختمان های ساخته شده در بازی متمایز است. به همین دلیل، بسیار جالب است که به یک مورد برخورد کنید، به خصوص اگر بازی را تازه شروع کرده باشید. مطالعه این مقاله را ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد معبد برفی در بازی ماینکرافت بدانید، از آنچه که هست و کجا تولید می کند تا همه لوت هایی که می‌ توانید در آن ها پیدا کنید، توضیح می دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/igloo-in-minecraft-cover.jpg

ایگلو در بازی ماینکرافت

 

* ایگلو در بازی ماینکرافت چیست؟
ایگلو یا همان معبد برفی یک ساختار کمیاب است که فقط در سه بیوم برفی تولید می شود. معمولا بیشتر از بلوک های برفی و دو بلوک یخ تشکیل شده است. این ساختمان دنج همچنین بلوک های بسیار مفیدی مانند تخت، کوره، و میز کاردستی را در اختیار شما قرار می دهد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/igloo-in-minecraft-1.jpg

علاوه بر این، طرح این بلوک ها را نیز باید درنظر گرفت. وقتی بازیکن در نهایت از کوره برای پختن یا بو کردن یک آیتم استفاده می کند، سطح نور کافی برای ذوب یخ تولید می کند. با ذوب شدن یخ، به آب تبدیل می شود که جریان پیدا می کند و داخل ایگلو را سیل می کند. به دلیل آب، تمام بلوک‌های فرش شسته شده و به آیتم تبدیل می‌شوند و اسرار بالقوه آن را آشکار می کنند.

* زیر زمین ایگلو
اگر خوش شانس باشید، دریچه ای را در زیر جایی که یک بلوک فرش قرار دارد، خواهید دید. هنگامی که آن را باز می کنید، یک راه با نردبان، شما را به اتاق مخفی که به عنوان زیر زمین ایگلو در ماینکرافت شناخته می شود، هدایت می کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/igloo-in-minecraft-2.jpg

در اینجا یک صندوقچه با لوازم خاص، یک پایه نوشیدنی با یک معجون ضعف، تعدادی بلوک تزئینی و البته روستاییان را خواهید یافت. یکی از آنها یک روستایی معمولی سالم است، در حالی که دیگری یک روستایی زامبی شده متخاصم است. هر دوی آن ها پشت میله‌های آهنی زندانی هستند و با دیواری از هم جدا می‌شوند که دارای علامتی با فلش‌هایی است که به هر یک از آنها اشاره می‌کند. زیرزمین معبد برفی یکی از معدود نکاتی است که میانکرافت به بازیکنان جدید ارائه می دهد که ممکن است به آنها در درک بهتر آن کمک کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/igloo-in-minecraft-3.jpg

 

ایگلو در بازی ماینکرافت

 

* جاهایی که می توان یک ایگلو پیدا کرد
شما می توانید این ساختمان بلوک برفی را فقط در بیوم های زیر پیدا کنید:

  • Snowy Plains
  • Snowy Taiga
  • Snowy Slopes

همانطور که متوجه شدید، همه این بیوم ها از برف زیادی تشکیل شده اند که پیدا کردن یک ایگلو را به نوعی چالش برانگیز می کند. علاوه بر این، هیچ قانونی برای نسل ایگلو وجود ندارد. ممکن است آنها را در نزدیکی روستاها، رودخانه های یخ زده یا حتی کل محور نردبان ببینید.

* تمام لوت ها در یک ایگلو در بازی ماینکرافت
لوت ها در زیر زمین های ایگلو عمدتاً برای درمان یک روستایی زامبی است. اما این نمی تواند شما را از استفاده از آن به روش دیگری که می خواهید باز دارد. بنابراین، تمام لوت هایی را که می توانید در زیر زمین ایگلو به دست آورید شامل موارد زیر است:

  • Golden
  • Apple
  • Coal
  • Apple
  • Wheat
  • Gold Nugget
  • Rotten Flesh
  • Stone Axe
  • Emerald

جدا از لوت مطمئناً می‌توانید یک پایه دم‌آوری با یک معجون ضعیف، یک دیگ، کاکتوس گلدانی و حتی چند بلوک آلوده پیدا کنید. آنها به محض شکستن یک ماهی نقره ای تولید می کنند، بنابراین هنگام استخراج دیوارها، کف و سقف زیرزمین، این را در نظر داشته باشید.


دانلود بازی ماینکرافت