معرفی ربات تلگرام Copilot توسط مایکروسافت

ربات تلگرام Copilot توسط مایکروسافت معرفی شد

 

هم اکنون مایکروسافت ربات رسمی Copilot را در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام معرفی کرده است. این ربات به کاربران اجازه می دهد تا جستجو کنند، سوال بپرسند و با ربات چت هوش مصنوعی گفتگو کنند. در نسخه بتا، Copilot برای تلگرام برای کاربران موبایل و دسکتاپ رایگان است. کاربران می توانند مانند یک مکالمه معمولی در برنامه با Copilot تلگرام چت کنند. این یک ربات رسمی مایکروسافت است که با تیک آبی تأیید شده است. در ادامه این مقاله، نحوه استفاده از این ربات را توضیح خواهیم داد.

ربات تلگرام Copilot توسط مایکروسافت معرفی شد

 

* نحوه استفاده از ربات Copilot در تلگرام

برای استفاده از این ربات، CopilotOfficialBot@ را در تلگرام جستجو کنید و وارد ربات با تیک آبی شوید. شما باید شماره تلفن تلگرام خود را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید. این ربات می‌تواند درخواست‌های متنی را مدیریت کند، جستجوهای اینترنتی انجام دهد، فیلم‌ها را پیشنهاد کند، برنامه های تمرینی ایجاد کند، به کدنویسی کمک کند، مکالمات را ترجمه کند و حقایق را به سرعت ارائه دهد. دانلود تلگرام اصلی

چندین شرکت هوش مصنوعی اکنون از طریق برنامه های پیام رسانی به مدل های زبان خود دسترسی دارند. شرکت متا هوش مصنوعی خود را به برنامه‌های چت خود از جمله مسنجر، واتساپ و دابرکت اینستاگرام اضافه کرده است و می‌توانید با جمینی در داخل Google Messages در گوشی های اندرویدی چت کنید. Copilot برای تلگرام مشابه سایر Copilot ها است اما محدودیت هایی دارد. محدود به درخواست‌های متنی است و نمی‌تواند تصاویر تولید کند، اگرچه می‌تواند برای اطلاعات در اینترنت جستجو کند.

به گفته مایکروسافت، Copilot برای تلگرام می‌تواند فیلم‌ها را پیشنهاد دهد، برنامه های تمرینی ایجاد کند، به کارهای کدنویسی کمک کند، مکالمات را ترجمه کند و حقایق سریع آنلاین را پیدا کند. کاربران محدود به 30 استفاده در روز هستند. مایکروسافت Copilot های خود را در پلتفرم های مختلف، از جمله برنامه های کاربردی تجاری، رایانه های شخصی و مایکروسافت 365 گسترش داده است. همچنین یک نسخه پولی وجود دارد که دسترسی به آخرین مدل های هوش مصنوعی را با 20 دلار در ماه ارائه می دهد.