آیا بازی گنشین ایمپکت رایگان است

آیا بازی گنشین ایمپکت رایگان است؟

 

طبق معمول، گیمر ها چیزهایی را دوست دارند که هزینه ورودی آن صفر باشد. که به این ترتیب بیشتر احتمال دارد آن را امتحان کنند. همان چیزی که در Fortnite شاهد هستیم. که البته باعث موفقیت چشمگیر این بازی شده است. احتمالاً می‌دانید که بازی MiHoYo’s Genshin Impact رایگان است، اما در اینجا سؤالات بزرگ تری درباره اینکه آیا ارزش دارد وارد پروسه پرداخت بازی شویم یا خیر. ما در این مقاله سعی داریم صرفه اقتصادی بازی گنشین ایمپکت را بررسی نماییم.

is genshin impact free

* آیا بازی گنشین ایمپکت رایگان است؟

از نظر فنی بله این چیزی است که به عنوان یک بازی «رایگان برای بازی» یا «فریمیوم» شناخته می‌شود، به طوری که می‌توانید بدون خرج کردن یک سکه شروع به بازی کنید. با این حال، توسعه دهنده بازی باید به نحوی به سود برسد، و اینجاست که مکانیک گاچا وارد می شود. ممکن است با مفهوم گاچا آشنا نباشید، اما تنها چیزی که باید بدانید این است که در زمینه گنشین ایمپکت، شما آرزوهایی Wishes برای باز کردن قفل یک کاراکتر یا سلاح ارزشمند خواهید داشت. شما Primogems درون بازی را برای هر آرزو خرج می‌کنید. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که کاراکتر یا آیتم مورد نظرتان را دریافت کنید.

همچنان که می توانید Primogems را به سادگی با بازی به دست آورید، می توانید از پول واقعی نیز برای رشد سریعتر ذخیره خود استفاده کنید. این شامل خرید کریستال‌ها یا گزینه‌های عبور از نبرد مانند Gnostic Hymn یا Blessing of the Welkin Moon می‌شود. کریستال ها را می توان به آرزوها Wishes تبدیل کرد، اگرچه می توانید آنها را مستقیماً برای لباس های کاراکتر خرج کنید. اگر آنها را به Primogems تبدیل کنید، به طور بالقوه می توانید تا 100 دلار برای دریافت 50 آرزو خرج کنید. دانلود بازی گنشین ایمپکت

 

* آیا برنده شدن در بازی گنشین ایمپکت هزینه دارد؟

خیر. هیچ مانعی برای برنده شدن وجود ندارد، زیرا هر کاراکتر و آیتمی که نیاز دارید را می‌توانید فقط با بازی به دست آورید. در واقع این بازی گاهی اوقات به خاطر اینکه به شما امکان می دهد بدون صرف پول، انجام بازی خوب را تجربه کنید، تحسین شده است. با این اوصاف، کاراکترها و سلاح‌های بهتر به طور طبیعی برخی از مراحل را آسان‌تر می‌کنند، بنابراین خرج پول در سیستم گاچا پیشرفت شما را سرعت می‌بخشد. در غیر این صورت باید صبور باشید.

 

* آیا بازی گنشین ایمپکت ارزش خرج کردن دارد؟

پاسخ به این سوال، بسیار سلیقه ای است. اگر تنها چیزی که می خواهید یک RPG اکشن با گرافیک، داستان و گیم پلی با کیفیت است، می توانید یک بار هزینه برای چیزی مانند Elden Ring، Cyberpunk 2077 یا Legend of Zelda: Tears of the Kingdom خرج کنید و بسیار راضی باشید. احتمالاً برای این تجربه نیز بسیار کمتر از 100 دلار پرداخت خواهید کرد. حتی اگر چیزی جذاب در مورد گنشین ایمپکت وجود داشته باشد، می‌توانید بدون صرف پول واقعی یا حداقل هزینه نسبتاً کمی، در بازی به خوبی کنار بیایید. شما به تدریج Primogems کافی برای زنده ماندن در سخت ترین نبردها کسب خواهید کرد. همچنین باید بر ترس از دست دادن غلبه کنید.