محدودیت تعداد پست هایی را که کاربران می توانند در توییتر ببینند

ایجاد محدودیت تعداد پست هایی را که کاربران می توانند در شبکه اجتماعی توییتر ببینند

 

هر زمان که در مورد اپلیکیشن های شبکه اجتماعی بحث می کنیم، معمولاً یک پلتفرم را تصور می‌کنیم که می تواند برای ساعت‌ها مردم را به صفحه نمایش گوشی بچسباند. شبکه های اجتماعی از شما می‌خواهند که تمام ساعت‌های خود را صرف آن‌ها کنید، بنابراین می‌توانند درباره آنچه دوست دارید اطلاعات بیشتری کسب کنند و از آن برای ارائه تبلیغات هدفمند به شما و در نتیجه کسب درآمد استفاده کنند. توییتر، به طور اتفاقی، تبدیل به اولین شبکه اجتماعی شده است که محدودیت شدیدی را برای تعداد پست هایی که در یک روز می توانید ببینید تعیین کرده است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/06/limit-the-number-of-posts-that-users-can-see-on-twitter-cover.png

 

* اعمال محدودیت های روزانه برای تمام کاربران

ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل X (توییتر) اعلام کرد که توییتر محدودیت‌های موقتی را برای تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند روزانه مشاهده کنند، اعمال می‌کند. طبق اعلامیه رسمی، توییتر این گام را برای رسیدگی به “سطوح شدید” لطمه خوردن داده ها و “دستکاری سیستمی” برداشته است. حساب های تایید شده محدود به خواندن 6000 پست در روز، حساب های تایید نشده به 600 پست در روز هستند، در حالی که حساب های تایید نشده جدید محدود به خواندن 300 پست در روز هستند. این اطلاعیه تفاوت تفکیک بین “حساب تایید نشده” و “حساب تایید نشده جدید” را روشن نمی کند، اگرچه اشاره می کند که محدودیت ها موقتی هستند. البته چند ساعت بعد، این محدودیت ها به ترتیب به 10000 پست، 1000 پست و 500 پست در روز برای آن دسته از کاربران افزایش یافت.

ایلان ماسک همچنین یک توییت دیگر از خود را بازنشر کرد که کاربران توییتر را به عنوان معتاد به توییتر مورد تمسخر قرار داد و اینکه ایلان ظاهراً “کار خوبی برای جهان” انجام می دهد. مالک ثروتمند توییتر همچنین “دور شدن از گوشی” را برای “دیدن دوستان و خانواده خود” تبلیغ کرد. این اطلاعیه ها اندکی پس از آن منتشر شد که توییتر کاربران ثبت نام نشده را از مشاهده توییت ها در وب سایت رسانه های اجتماعی منع کرد. همانطور که ماسک در مصاحبه با اسپیس فاش کرد، از زمان دریافت مالکیت توییتر توسط ایلان ماسک در سال 2022، توییتر بیش از 80 درصد از نیروی کار خود را حذف کرده است.