برقراری تماس های صوتی و تصویری در توییتر

امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری در توییتر اندروید

 

در اقدامی که نشان دهنده تلاش مستمر ایلان ماسک برای تبدیل توییتر (X) به یک پلتفرم فراگیر است، این شبکه اجتماعی اکنون به کاربران اندروید امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را می دهد. انریکه، یکی از مهندسان توییتر که روی این پروژه کار می کند، جزئیاتی را در مورد این ویژگی به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این قابلیت در به روز رسانی های آینده برنامه، برای کاربران اندروید قابل دسترسی خواهد بود.

از ژوئن سال گذشته که توییتر قابلیت DM replies را معرفی کرد، شایعاتی در مورد تماس های صوتی و تصویری در این پلتفرم وجود داشت. مدیرعامل لیندا یاکارینو در ابتدا از برنامه‌های خود برای معرفی تماس‌های ویدیویی به این پلتفرم در آگوست 2023 رونمایی کرد و این ویژگی در ماه اکتبر برای کاربران iOS ارائه شد. اکنون، با گسترش اندروید، توییتر قصد دارد موقعیت خود را در فضای شبکه های اجتماعی مستحکم تر کند.

امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری در توییتر اندروید

برقراری تماس های صوتی و تصویری در توییتر

 

البته لازم به ذکر است که عملکرد جدید رایگان نیست. همچنان که هر کاربری می تواند تماسی دریافت کند، فقط مشترکین پولی از امتیاز تماس برخوردارند. این حرکت با استراتژی توییتر برای ارائه ویژگی‌های انحصاری به پایگاه کاربران ممتاز خود مطابقت دارد. کاربران می توانند تنظیمات مورد نظر تماس خود را از طریق منوی تنظیمات، به ویژه در بخش حریم خصوصی و ایمنی و سپس پیام های مستقیم یا دایرکت مدیریت کنند. در این بخش، افراد می توانند گزینه فعال یا غیرفعال کردن تماس صوتی و تصویری را تغییر دهند. علاوه بر این، کاربران از انعطاف پذیری برای کنترل افرادی که می توانند تماس ها را آغاز کنند، با گزینه هایی از جمله افرادی که در دفترچه مخاطبان آنها هستند، افرادی که آنها را دنبال می کنند و کاربران مورد تأیید، دارند. سفارشی سازی به توانایی انتخاب چندین گزینه از این دسته ها گسترش می یابد.

با این وجود توییتر موضع جاه طلبانه خود را حفظ کرده است و آرزو دارد به یک “اپلیکیشن همه جانبه” تبدیل شود. اخیراً، این شرکت چشم‌انداز خود را برای سال 2024 ترسیم کرده است که شامل راه‌اندازی پرداخت‌های سرتاسری، معرفی ویژگی‌های جدید مبتنی بر xAI مانند «نمایش پست‌های متفاوت» و رونمایی از محصولات تبلیغاتی اضافی برای جذب بازاریابان است. با این حال، در میان اهداف گسترده X، گزارش‌هایی مبنی بر انحراف تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم وجود دارد. جالب است که ببینیم ماسک چگونه به هدف خود برای گسترش توییتر به عنوان یک پلتفرم فراگیر دست می یابد.


دانلود توییتر