متا دیگر محتوای سیاسی را به کاربران اینستاگرام و تردز توصیه نخواهد کرد

متا دیگر محتوای سیاسی را به کاربران اینستاگرام و تردز توصیه نخواهد کرد

 

متا تغییر خط مشی قابل توجهی را در مورد قابل مشاهده بودن محتوای سیاسی در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تردز اعلام کرد. در بیانیه‌ای که آدام موسری، رئیس اینستاگرام از طریق پست تردز منتشر کرد، اعلام شد که این شرکت دیگر به طور پیش‌فرض محتوای سیاسی را برای کاربران تبلیغ نمی‌کند. موسری ادامه داد، در حالی که کاربران همچنان با پست‌های سیاسی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، مواجه می‌شوند، برنامه‌ها از “تقویت فعال” چنین محتوایی دست می‌کشند. این بروزرسانی که قرار است بزودی اعمال شود، بر حساب‌های عمومی که الگوریتم متا معمولاً محتوا را توصیه می‌کند، تأثیر می‌گذارد. به طور خاص، بخش ریلز و اکسپلور اینستاگرام، و همچنین کاربران پیشنهادی در تردز، دیگر محتوای سیاسی را به عنوان بخشی از توصیه‌ها دریافت نخواهند کرد.

موسری گفت: در چند هفته آینده، ما روش‌های خود را برای جلوگیری از توصیه محتوای سیاسی در بخش هایی مانند ریلز و اکسپلور اینستاگرام و کاربران پیشنهادی در تردزافزایش خواهیم داد.

meta-will-no-longer-recommend-political-content-to-instagram-and-threads-users

متا دیگر محتوای سیاسی را به کاربران اینستاگرام و تردز توصیه نخواهد کرد

 

متا برای استفاده از کاربرانی که مایل به مشاهده محتوای سیاسی در این پلتفرم‌ها هستند، یک ویژگی کنترلی جدید را معرفی کرده است. کاربران می توانند با رفتن به برگه محتوای پیشنهادی و انتخاب محتوای سیاسی به این ویژگی دسترسی داشته باشند. از آنجا، آنها می توانند بر اساس ترجیحات خود گزینه های ‘محدود نشوند’ یا ‘محدود شوند’ را انتخاب کنند.
متا تأیید کرد که این عملکرد کنترلی قرار است در تاریخ دیگری در فیسبوک پیاده سازی شود. علاوه بر این، متا فاش کرد که حساب‌های حرفه‌ای در اینستاگرام توانایی نظارت بر واجد شرایط بودن خود را برای توصیه محتوا بر اساس پست‌های سیاسی اخیر خواهند داشت. از طریق ویژگی وضعیت حساب، این کاربران می‌توانند پست‌های اخیر را بررسی و اصلاح کنند، در صورت مخالفت با تصمیم متا درخواست بازبینی کنند، یا به طور موقت از ارسال محتوای سیاسی خودداری کنند تا واجد شرایط برای توصیه این موارد باشند.


دانلود اینستاگرام