قابلیت جدید پین کردن چند پیام در واتساپ

بزودی قابلیت جدید پین کردن چند پیام در واتساپ ارائه می شود

 

واتساپ اخیراً قابلیت پین کردن پیام را برای چت‌ها راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد یک پیام را در بالای یک چت یا گروه برای دسترسی سریع پین کنند. با این حال، این ویژگی در ابتدا تنها به یک پیام محدود می شد. اما ظاهراً واتساپ به زودی قصد دارد گزینه پین ​​کردن حداکثر سه پیام به طور همزمان را معرفی کند. این قابلیت به کاربران امکان کنترل بیشتر روی مکالمات خود را می دهد و به آنها امکان می دهد چندین پیام مهم را در یک چت اولویت بندی کنند.

به گزارش Wabetainfo، واتساپ در حال آزمایش قابلیت پین کردن چند پیام در چت ها در واتساپ بتا برای نسخه 2.24.6.15 اندروید است. این به روز رسانی یک رابط کاربری جدید را معرفی می کند که برای تسهیل پیمایش در لیست پیام های پین شده طراحی شده است. این رابط کارآمد تضمین می کند که کاربران می توانند به راحتی به پیام های پین شده خود دسترسی داشته باشند و آن ها را مدیریت کنند و تجربه ای راحت برای سازماندهی اطلاعات ضروری در چت ها فراهم می کند.

فرآیند پین کردن پیام ها ساده و شبیه به پین ​​کردن چت ها است. کاربران می توانند با ضربه زدن و نگه داشتن پیام، سپس انتخاب پین و انتخاب مدت پین (24 ساعت، 7 روز یا 30 روز)، پیام را پین کنند. با این حال، واتساپ تنها اجازه سه پین ​​را می دهد. بنابراین اگر کاربری سعی کند چهارمین پیام را پین کند، واتساپ به طور خودکار قدیمی ترین پیام پین شده را از لیست حذف می کند.

بزودی قابلیت جدید پین کردن چند پیام در واتساپ ارائه می شود

قابلیت جدید پین کردن چند پیام در واتساپ

 

به این ترتیب، کاربران می‌توانند محتوای مختلفی مانند اطلاعیه‌های مهم، یادآوری‌های کلیدی، یا اطلاعاتی که مکرر به آنها ارجاع داده می‌شود را برجسته کنند و اطمینان حاصل کنند که این پیام‌ها طبق زمان بندی مشخص در بالای رابط چت نمایش داده می‌شوند. این نه تنها ارتباطات را ساده می‌کند، بلکه به کاربران کمک می‌کند تا نیاز به پیمایش وقت گیر در تاریخچه‌های گپ برای پیدا کردن اطلاعات مهم را از بین ببرند.

در همین حال، طبق گزارش ها، واتساپ نیز قصد دارد محدودیت پین کردن چت ها را افزایش دهد. واتساپ پشتیبانی از پین کردن مکالمه را در سال 2017 معرفی کرد و از آن زمان تاکنون کاربران تنها سه مکالمه را پین می کردند. کاربران همچنین می توانند سه چت را در بالا پین کنند. اما به زودی، این پلتفرم محدودیت پین را به پنج چت افزایش می‌دهد و به هر کاربر انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری می‌دهد، به خصوص اگر به طور مکرر از WhatsApp استفاده کند.

لازم به ذکر است، هر دو ویژگی در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین به‌روزرسانی واتساپ بتا برای اندروید را از فروشگاه Google Play نصب می‌کنند، در دسترس است. انتظار می رود در هفته های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود.
به طور کلی، هدف این به‌روزرسانی‌های آتی ارائه رابطی روان‌تر و قابل مدیریت‌تر برای کاربران است. واتساپ با اجازه دادن به کاربران برای پین کردن چندین پیام و چت، به آنها این امکان را می دهد که مکالمات خود را ساده کنند و اطلاعات مهم را به راحتی در دسترس قرار دهند.


دانلود واتساپ جدید