آپدیت جدید واتساپ برای پاسخ به وضعیت ها

واتساپ در حال تست آپدیت جدید برای پاسخ به وضعیت ها

 

متا همیشه در تلاش بوده تا یکپارچه سازی هایی را برنامه های خود مانند واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک انجام دهد. این سه برنامه دارای ویژگی های مشترک زیادی هستند، که برجسته ترین آنها ناپدید شدن استوری ها است. اکنون انتظار می رود این ویژگی راه جدیدی برای پاسخ به وضعیت های الهام گرفته از اینستاگرام در واتساپ پیدا کند. واتساپ هم اکنون آپدیت بتا جدیدی را برای کاربران اندروید و iOS منتشر می‌کند که شامل یک نوار پاسخ جدید برای وضعیت ها است. دقیقاً مانند نوار پاسخی که در استوری های اینستاگرام دروجود دارد.

این ویژگی به عنوان جایگزینی برای حرکت تند کشیدن به بالا برای پاسخ به وضعیت ها در واتساپ می آید. برای کسانی که نمی‌دانند، گزینه پاسخ به سمت بالا شش واکنش ایموجی (بسیار شبیه به واکنش‌های ایموجی در اینستاگرام) را نشان می‌دهد و از این رو، پس از وارد شدن نوار پاسخ جدید به تصویر، باید دید که چگونه کار می‌کند.

آپدیت جدید واتساپ برای پاسخ به وضعیت ها

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/new-whatsapp-update-to-reply-to-statuses-1.jpg

نوار پاسخ جدید برای وضعیت واتساپ به حفظ عناصر رابط کاربری مشابه اینستاگرام کمک می کند و در عین حال تجربه کاربری راحت تری را تضمین می‌کند. درحال‌حاضر، کشیدن انگشت به سمت بالا برای پاسخ دادن به وضعیت اغلب به نظر دردسر می‌آید. این دردسر با وجود نوار پاسخ مستقیم از بین خواهد رفت و امکان جریان بهتر ارتباطات از طریق وضعیت ها را فراهم می کند.شما می توانید نوار پاسخ جدید را که واتساپ در تصویر زیر به اشتراک گذاشته را مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/new-whatsapp-update-to-reply-to-statuses-2.jpg


دانلود واتساپ