نظرسنجی در بخش کامنت های اینستاگرام

به زودی نظرسنجی در بخش کامنت های اینستاگرام پشتیبانی خواهد شد

 

اینستاگرام در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ویژگی جدیدی برای بخش کامنت ها است که می تواند به کاربران کمک کند تا تعامل بیشتری با فالوور های خود داشته باشند. قابلیت ایجاد نظرسنجی در کامنت ها اکنون در حال آزمایش است و به زودی برای همه در دسترس خواهد بود. آدام موسری یکی از مدیران اینستاگرام از طریق کانال پخش خود فاش کرد که اینستاگرام در حال آزمایش نظرسنجی در بخش کامنت ها با تعداد کمی از کاربران است. این برای نظرات پست ها و ریلزها قابل اجرا خواهد بود. امکان ایجاد نظرسنجی در نظرات می تواند به افراد، به ویژه تولید کنندگان محتوا، کمک کند تا با فالوورهای خود تعامل بهتری داشته باشند و دیدگاه آن‌ها را نسبت به نوع محتوایی که می‌خواهند ببینند به دست آورند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/polls-in-the-comments-section-of-instagram-2.jpg

نظرسنجی در بخش کامنت های اینستاگرام

 

در مجموع، این می تواند در جلب توجه بیشتر کاربران مفید باشد. یک اسکرین شات به اشتراکی توسط آدام موسری نشان می دهد که کاربران می توانند تعداد آرا را در گزینه های داده شده مشاهده کنند تا ببینند کدام یک در رتبه اول قرار دارد. اگرچه، ما نمی دانیم که نظرسنجی ها برای چه مدت در نظرات وجود خواهند داشت. هنگامی که این ویژگی برای همه عرضه شد، جزئیات بیشتری باید منتشر شود و این باید به زودی اتفاق بیفتد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/polls-in-the-comments-section-of-instagram-1.jpg

اینستاگرام در حال حاضر امکان ایجاد نظرسنجی در استوری ها را از طریق استیکر اختصاصی دارد، که این نیز راهی برای تعاملی تر کردن استوری ها است. به نظر می‌رسد که متا قصد دارد بخش نظرات را در اینستاگرام به همین منظور اصلاح کند. برای یادآوری، اخیراً شاهد معرفی قابلیت پاسخ به کامنت ها از طریق گیف بودیم. باید دید که قابلیت ایجاد نظرسنجی در کامنت ها چگونه توسط مردم بازخورد دریافت خواهد کرد و آیا این ویژگی باقی خواهد ماند یا خیر.


دانلود اینستاگرام