جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ در واتساپ

امکان جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ در واتساپ فراهم شد

 

واتساپ قابلیت جدیدی را برای کاربران اندرویدی معرفی کرده است که در آن می توانند پیام ها را از طریق تاریخ جستجو کنند. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، یک عملکرد جدید تحت عنوان جستجو بر اساس تاریخ را اعلام کرده است. کاربران اکنون می توانند به سادگی یک تاریخ را جستجو کنند و چت هایی که از آن تاریخ به بعد انجام شده است را پیدا کنند.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا در هزاران چت پیمایش کنند و پیام های خاصی را جستجو کنند. هنگامی که شما در واتساپ به دنبال پیام‌های خاصی هستید که در یک بازه زمانی خاص ارسال یا دریافت شده‌اند، می‌توانید پیام‌های مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید. طبق اعلام شرکت متا، ویژگی جستجو بر اساس تاریخ در حال حاضر برای کاربران اندرویدی در حال اجراست و هم اکنون در iOS و واتساپ وب و مک در دسترس است. مطالعه این مقاله از سایت اپ ناب را ادامه دهید تا نحوه استفاده از این ویژگی را یاد بگیرید.

امکان جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ در واتساپ فراهم شد

* نحوه استفاده از قابلیت جستجو بر اساس تاریخ واتساپ

برای استفاده از این ویژگی، فقط باید به چت مخاطب یا چت گروهی بروید و روی نام مخاطب/نام گروه در بالا ضربه بزنید. اکنون روی گزینه «جستجو» ضربه بزنید و تاریخی را که می خواهید به آن پرش کنید انتخاب کنید. پس از وارد کردن تاریخ، واتساپ پیام‌هایی که در آن بازه زمانی ارسال یا دریافت شده‌اند را به شما نشان خواهد داد. می‌توانید به راحتی به پیام‌های خود دسترسی پیدا کنید. این نه تنها به شما کمک می کند به پیام ها بپرید، بلکه به رسانه ها، پیوندها و اسناد به اشتراک گذاشته شده در چت نیز کمک می کند. متا ادعا می کند که این ویژگی زمانی ایده آل است که در جستجوی عکس خاصی هستید که برای یک گروه یا دوست خود ارسال کرده اید. می‌توانید در حین انتخاب تاریخ در چت، «پیوندهای رسانه و اسناد» را انتخاب کنید.


دانلود واتساپ