ارسال پیام های صوتی ناپدید شونده در واتساپ

واتساپ امکان ارسال پیام های صوتی ناپدید شونده در چت را می دهد

 

همانطور که می دانید واتساپ ویژگی ارسال و دریافت رسانه های ناپدید شونده را دارد و اکنون این قابلیت را به پیام های صوتی گسترش داده است. با استفاده از این قابلیت می توانید پیام های صوتی ناپدید شونده را برای محافظت از حریم خصوصی خود ارسال کنید. هنگام ارسال پیام های صوتی یک نماد خاص در دسترس خواهد بود و هر بار که می خواهید یک پیام صوتی با قابلیت ناپدید شدن پس از یک بار گوش دادن توسط مخاطب خود ارسال کنید، باید آن علامت را انتخاب کنید. دقیقا مانند هما کاری که برای ارسال عکس‌ها و ویدیوهای ناپدید شونده می کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/send-disappearing-voice-messages-on-whatsapp-cover.jpg

ارسال پیام های صوتی ناپدید شونده در واتساپ

 

* افزایش محافظت از حریم خصوصی در پیام های صوتی واتساپ
شما می توانید با قابلیت حذف شدن پیام های صوتی، به صورت خصوصی و محرمانه با دیگران صحبت کنید. هرچند که پیام های صوتی ناپدید شونده رمزگذاری می شوند اما با این حال، واتساپ هشدار می دهد که افراد همچنان می توانند از روش های دیگر برای رهگیری پیام‌های صوتی استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر گیرنده یک گوشی اندرویدی داشته باشد، می توان از برنامه ضبط صفحه گوشی برای ضبط پیام های صوتی استفاده کند. یا اینکه با یک گوشی دیگر اقدام به ضبط صوت شما کند. بنابراین، بهتر است این پیام‌ها را برای یک فرد قابل اعتماد ارسال کنید!

هنگامی که یک پیام صوتی حذف شونده ارسال کردید، دیگر نمی توانید آن را بشنوید، و برای اینکه بدانید گیرنده آن را باز کرده است یا خیر، باید گزینه “Read Receipts” یا “خواندن رسید ها” فعال شود. همچنین گفته شده است که پیام های صوتی ناپدید شونده به مدت 14 روز در دسترس خواهند بود (مگر اینکه باز نشده باشند) و پس از آن بدون آن که باز شوند ناپدید خواهند شد. یادتان باشد که امکان فوروارد، ذخیره، ستاره دار کردن و اشتراک گذاری پیام های صوتی ناپدید شونده وجد ندارد. اما همچنان می‌توانید در صورت نامناسب بودن آنها را گزارش دهید. این نوع پیام ها همچنین می‌توانند در صورتی که در زمان فرآیند پشتیبان گیری باز نشده باشند، پشتیبان‌گیری شوند.

ارسال پیام های صوتی ناپدید شونده در واتساپ

واتساپ بزودی پیام های صوتی حذف شونده را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد. در صورت انتشار عمومی این قابلیت می توانید به سادگی واتساپ خود را آپدیت کنید و شروع به ارسال یک پیام صوتی کنید که در این زمان یک نماد تایمر در کنار آن خواهد بود که می توانید از آن برای فعال کردن قابلیت حذف شوندگی پیام صوتی خود استفاده کنید.


دانلود واتساپ