ارسال پیام به پیام رسان های مختلف از واتساپ

واتساپ به شما امکان ارسال پیام از آن به پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و سیگنال را می دهد

 

کاربران واتساپ ممکن است به زودی بتوانند به برنامه های پیام رسان مختلف مانند سیگنال و تلگرام پیام ارسال کنند. طبق گزارش WABetaInfo، این قابلیت تعامل چت واتساپ در پاسخ به قوانین بازارهای دیجیتال اروپا (DMA) ایجاد شده است که به شرکت‌های بزرگ شش ماه فرصت می‌دهد تا ارتباط بین برنامه های پیام رسان مختلف را تسهیل کنند.

واتساپ به شما امکان ارسال پیام از آن به پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و سیگنال را می دهد

قابلیت ارسال پیام به پیام رسان های مختلف از طریق واتساپ

 

این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp 2.24.5.18 مشاهده شد. همانطور که در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده پایین می بینید، در این گزارش آمده است، واتساپ در حال حاضر در حال کار بر روی امکان غیرفعال کردن سرویس تعاملی چت، برای به روز رسانی آینده برنامه است. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که پلتفرم پیام‌رسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که با کدام برنامه پیام رسانی پیام‌ها را به اشتراک بگذارند. این به کاربران اجازه می دهد تا اشتراک گذاری پیام های خود را با سرویس های خارجی کنترل کنند. آن‌ها می‌توانند برنامه‌هایی را انتخاب کنند که کاملاً به آن‌ها اعتماد دارند و حتی هر زمان که بخواهند از آنها انصراف دهند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/send-messages-to-different-messengers-from-whatsapp-1.jpg

قابل ذکر است، هنگامی که سرویس قابلیت تعامل چت را غیرفعال کنید، امکان ارسال یا دریافت پیام در سایر برنامه های پیام رسانی را از دست خواهید داد. این چت‌ها سپس به حالت فقط خواندنی منتقل می‌شوند و تا زمانی که تصمیم به حذف آن‌ها نگیرید، در واتساپ در دسترس خواهند بود. این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است، با این حال هیچ جدول زمانی انتشار توسط این شرکت تاکنون فاش نشده است. دیک بروور، مدیر مهندسی واتساپ، مجله Wired را تایید کرد که ویژگی قابلیت همکاری چت به زودی در پاسخ به مقررات قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) در واتساپ منتشر خواهد شد. این ویژگی در ابتدا به جای تماس ها و چت های گروهی بر روی پیام ها، فایل های رسانه ای و اسناد تمرکز خواهد کرد.


دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم