ارسال عکس با کیفیت HD در واتساپ

واتساپ اکنون به شما امکان می دهد عکس ها را با کیفیت HD ارسال کنید

 

یک روز دیگر و بروزرسانی جدید دیگر واتساپ با ویژگی های جدید! متا هرازگاهی ویژگی های جدیدی را در واتساپ اضافه می کند و این بار، مشکل بزرگی را که ممکن است خیلی از کاربران هنگام اشتراک گذاری تصاویر با آن مواجه شوند، حل کرده است. مشکل عدم امکان اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا، چیزی بود که برای بسیاری از کاربران عذاب آور بود. اما کاربران واتساپ اکنون می توانند عکس های HD را به اشتراک بگذارند و شاهد جزئیات بیشتری در یک تصویر باشند!

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/send-photos-in-hd-quality-on-whatsapp-cover.jpg

ارسال عکس با کیفیت HD در واتساپ

 

* اکنون می توانید عکس های HD را در واتساپ ارسال کنید
واتساپ اکنون به شما امکان می دهد عکس‌ها را با کیفیت HD و با فشرده سازی کمتر ارسال کنید تا دیگر نیازی به پلتفرم هایی مانند Google Drive یا WeTransfer نباشد. بنابراین، اگر تصاویری با وضوح بالا از سفری دارید، می توانید فقط «واتساپ» را انتخاب کنید! این ویژگی مدتی است که در حال آزمایش بوده، اما به تازگی به مرحله عرضه درآمده است. پیش تر، بدون توجه به اینکه کیفیت تصاویر شما پایین بیاید، آنها به شدت کمپرس می شدند تا انتقال آسان تر و سریع تر انجام شود. این مورد دیگر نخواهد بود!

باید این نکته را بدانید که عکس ها در حین ارسال به طور پیش فرض در کیفیت استاندارد هستند و هر بار که عکسی را ارسال می کنید باید گزینه HD را فعال کنید. زمانی که شما چیزی را برای کسی ارسال می کنید، گزینه “HD” در بالای صفحه در کنار ابزارهای ویرایش ظاهر می شود. این می تواند برای برخی دردسر باشد، اما به هرحال دو گزینه ای برای ارسال خواهید داشت که در شرایط خاص به دردتان می خورد. برای مثال، در شرایطی مانند اینترنت ضعیف یا جایی که اینترنت پرسرعت دارید، وجود این دو گزینه بسیار کمک کننده است. قابلیت ارسال عکس با کیفیت HD در هفته های آینده برای کاربران اندروید و iOS به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. و این در حالی است که این ویژگی در حال حاضر فقط به عکس ها محدود می‌شود، اما در ادامه برای ویدیوها نیز عرضه خواهد شد.


دانلود واتساپ