شروع آزمایش رابط کاربری جدید با رنگ های جدید در واتساپ

شروع آزمایش رابط کاربری جدید با رنگ های جدید در واتساپ اندروید

 

انتظار می رود واتساپ با هدف دستیابی به ظاهری تازه، همه چیز را بزودی تغییر دهد. با برداشتن گامی رو به جلو در این مسیر، واتساپ اکنون شروع به ارائه رابط کاربری جدید برای برخی از کاربران نسخه بتا اندروید کرده است. جزئیات را در ادامه بررسی می کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/starting-to-test-the-new-ui-with-new-colors-in-whatsapp-cover.jpg

رابط کاربری بازطراحی شده واتساپ به عنوان بخشی از به روز رسانی واتساپ برای اندروید 2.23.21.12 برای آزمایش کننده های بتا عرضه می شود. این بروزرسانی منجر به آیکون ها و ویژگی های جدیدی شده است که باعث می شود تا واتساپ مدرن تر به نظر برسد. رنگ تم برنامه اکنون سبز است و می‌توانید نکات آن را در لوگوی واتساپ، نماد «چت جدید» و حتی برای بخش‌های مختلف برنامه ببینید. طبق یک اسکرین شات، وقتی در بخش خاصی از برنامه هستید، با رنگ های سبز مشخص می شود. ظاهر جدید برای هر دو حالت روشن و تاریک برنامه در دسترس است. این یک چیز بسیار خوب است زیرا واتساپ در حال ایجاد تغییرات طراحی برای هر دو حالت است. برای درک بهتر می توانید این مورد را در تصویر زیر مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/starting-to-test-the-new-ui-with-new-colors-in-whatsapp-1.jpg

شروع آزمایش رابط کاربری جدید با رنگ های جدید در واتساپ اندروید

 

قطعا این یک تغییر خوب برای بسیاری از کاربران واتساپ خواهد بود، چون می تواند ناوبری را بسیار آسان تر کند. ما انتظار تغییرات مشابهی را برای واتساپ iOS داریم و این چیزی است که واتساپ روی آن کار کرده است. با این حال، هنوز باید دید که واتساپ چه زمانی تصمیم خواهد گرفت که این ویژگی جدید را برای تمام کاربران، بصورت عمومی عرضه کند.

علاوه بر این، واتساپ همچنین آیکون های جدیدی را برای منوی برگه اشتراک گذاری با رنگ های بیشتر و ویژگی جدید چت گروهی آزمایش می کند، که به شما کمک می‌کند رویدادها را در گروه‌ها ایجاد کنید تا از مناسبت هایی که همه اعضای گروه به آن علاقه مند هستند، مطلع شوید. باید ببینیم چه زمانی این تغییرات رسمی می شود. اما نگران نباشید، ما مطمئناً نسخه مورد نظر را به هنگام انتشار، در سایت اپ ناب قرار خواهیم داد.


دانلود واتساپ