تلگرام قابلیت جدید استوری را معرفی کرد

تلگرام قابلیت جدید استوری Stories را معرفی کرد

 

پیام رسان تلگرام رقیب جدی واتساپ، به مناسبت دهمین سالگرد خود، بروزرسانی جدیدی را ارائه کرده است. تلگرام قابلیت استوری را معرفی کرد. پاول دوروف، مدیرعامل و بنیانگذار تلگرام، نظرات خود را در مورد این ویژگی جدید به اشتراک گذاشت. دوروف همچنین گفت که 10 سال آینده زمانی خواهد بود که تلگرام به پتانسیل واقعی خود برسد. قابلیت استوری قبلاً به مشترکین پرمیوم محدود می شد، اما بزودی برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. استوری همانند چیزی که در واتساپ وجود دارد، از طریق بالای صفحه اصلی در دسترس خواهد بود. کاربران چندین انتخاب از جمله اشتراک گذاری، پاسخ های خصوصی و واکنش ها برای تعامل با استوری ها خواهند داشت. ما در این مقاله قصد داریم بطور خلاصه به برخی از ویژگی های استوری تلگرام بپردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/telegram-announces-new-stories-feature-cover.png

تلگرام قابلیت جدید استوری را معرفی کرد

 

* ویژگی های استوری تلگرام
حالت دوربین دوگانه: استوری های تلگرام قابلیت استفاده از حالت دوربین دوگانه را نیز دارند که به کاربران امکان می دهد لحظات را از هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان ضبط کنند.
استیکر ها، لوکیشن ها، زیرنویس ها و سایر موارد: استوری ها مجموعه ای از ابزارها مانند متن، نقاشی ها، استیکر ها و موقعیت های جغرافیایی را در خود جای می دهند. این ویژگی استفاده از چندین عکس از گالری را تسهیل می کند و حتی امکان اشتراک گذاری تصاویر GIF و تصاویر وب را از طریق جستجو فراهم می کند.

حریم خصوصی: استوری های تلگرام چهار تنظیمات حریم خصوصی را ارائه می دهند که شامل نمایش برای همه، مخاطبین من، دوستان نزدیک و مخاطبین انتخابی می باشد. همانطور که انتظار می رود، کاربران این امکان را خواهند داشت که مخاطبان خود را دقیقاً انتخاب کنند. کاربران می توانند به طور انتخابی از مشاهده استوری هایشان توسط افراد خاصی جلوگیری کنند، حتی می توانند برای محافظت از محتوا، اسکرین شات ها را غیرفعال می‌کنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/telegram-announces-new-stories-feature-1.jpg

استوری ها در پروفایل: استوری ها می توانند با قابلیت تنظیم در بازه های زمانی 6، 12، 24 یا 48 ساعته، در پروفایل کاربر نمایش داده شوند. لازم به ذکر است، تنظیمات حریم خصوصی بصورت ثابت باقی می مانند و به کاربران امکان کنترل روی نمایش استوری هایشان برای مخاطبان مختلف را می‌دهند.

تلگرام قابلیت جدید استوری را معرفی کرد

ویرایش و آمار: کاربران می توانند آیتم های مختلف استوری خود را در هر زمانی تغییر دهند، از جمله قابلیت مشاهده، زیرنویس ها، متن روی صفحه و استیکرها. علاوه بر این، تلگرام به کاربران امکان دسترسی به آمار را می دهد.

هنگامی که کاربران یک استوری را نگاه می کنند، به لیستی اضافه می شوند که توسط سازنده استوری قابل مشاهده است، شبیه همان چیزی که در اینستاگرام وجود دارد. یک ویژگی اضافی، حالت مخفی و ناشناس بودن است که حریم خصوصی را افزایش می‌دهد.


دانلود تلگرام