قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید عکس در اسنپ چت

قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید عکس در اسنپ چت

 

اسنپ چت به ویژگی پیام رسانی خود، یک تنوع کامل با هوش مصنوعی می دهد. پس از معرفی ربات چت هوش مصنوعی من، که یک ربات چت در مکالمه با کاربران مانند یک شخص واقعی طراحی شده است، این شرکت اکنون یک ویژگی هوش مصنوعی دیگر را ارائه کرده است. این هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر را بر اساس یک پیام متنی ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

البته این ویژگی جدید انحصاری برای کاربران اسنپ چت پلاس، در برنامه قابل دسترسی است. کاربران می توانند با ضربه زدن روی دکمه “AI” در نوار ابزار واقع در سمت راست رابط دوربین، عکس های سفارشی ایجاد کنند. این عمل پنجره ای را باز می کند که در آن کاربران می توانند یک پیام متنی وارد کنند یا از میان گزینه های از پیش در دسترس مانند «یک روز آفتابی در راش» یا «راکون در حال رانندگی با دوچرخه» انتخاب کنند.

پس از دریافت درخواست، هوش مصنوعی اسنپ چت یک تصویر را بر اساس درخواست ارائه شده ایجاد می کند و به کاربران اجازه می دهد آن را سفارشی کنند و قبل از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و خانواده در برنامه، پیامی را اضافه کنند. این ویژگی شبیه سازندگان تصویر مولد هوش مصنوعی مانند Bing image creator، DALL-E، Firefly و … است. با این حال، این ویژگی به طور منحصر به فردی در داخل برنامه موجود است و تجربه متنوعی را به کاربران ارائه می دهد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/02/the-ability-to-use-artificial-intelligence-to-generate-photos-in-snapchat-cover.jpg

قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید عکس در اسنپ چت

 

علاوه بر تولید کننده تصویر، اسنپ چت ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران خود معرفی می کند. یکی از این ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد که با پر کردن پس زمینه، فاصله بین سوژه عکس و دوربین را به طور مصنوعی افزایش دهند. برای استفاده از این ویژگی، کافی است یک عکس از نمای نزدیک بگیرید، روی نماد «Cut» در رابط دوربین ضربه بزنید و گزینه «extend» را انتخاب کنید.

در همین حال، اسنپ چت در حال استفاده از ویژگی “Dreams” است که به کاربران امکان می دهد سلفی های خود را بر اساس تم های خاص به طور خلاقانه تغییر دهند. این به‌روزرسانی به‌ویژه بر روی عکس‌های دوستان] تمرکز دارد و بعد جدیدی از سرگرمی و شخصی‌سازی را اضافه می‌کند. مشترکین پلاس همچنین هر ماه یک بسته رایگان هشت تایی “Dreams” دریافت خواهند کرد و این اطمینان را می دهد که گزینه های خلاقانه زیادی برای کشف دارند.


دانلود برنامه اسنپ چت با لینک مستقیم