تفاوت بین کپ کات و اینشات

تفاوت بین کپ کات و اینشات در چیست؟

 

ویدیوها روشی عالی برای جلب توجه بیننده و انتقال پیام شما هستند. ویرایش ویدیو برای صاحبان مشاغل کوچک و به ویژه برای کسانی که می خواهند استعدادهای خود را در شبکه های اجتماعی مانند تیک تاک، اینستاگرام و … نشان دهند بسیار مفید است. کپ کات و اینشات دو مورد از پر کاربردترین برنامه های ویرایش ویدیو هستند. با اینحال ممکن است بسیاری از کاربران بپرسند که کدام اپلیکیشن انتخاب بهتری است. ما در این مقاله همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می گوییم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/the-difference-between-capcut-and-inShot-cover.jpg

در ابتدا به معرفی هر یک برنامه های کپ کات و اینشات می پردازیم:

 

* ویرایشگر ویدیو کپ کات

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/the-difference-between-capcut-and-inShot-1.jpg

کپ کات CapCut برنامه ای است که برای تولید ویدیو در TikTok و شبکه های اجتماعی مشابه طراحی شده است. این اپلیکیشن متعلق به شرکت چینی ByteDancePTE است. ByteDance همچنین مالک TikTok نیز است، بنابراین جای تعجب نیست که این برنامه به طور یکپارچه با ویدیوهای TikTok کار می کند. کپ کات تقریباً 200 میلیون عضو دارد و برای کاربران جوان عالی است. کاربران می توانند مانند تیک تاک، بدون داشتن حساب کاربری، کلیپ‌های ویدیویی بسازند. این امر کنترل والدین را بر قرار گرفتن کودک در شبکه های اجتماعی افزایش می دهد. در ادامه به مزایا و معایب برنامه کپ کات خواهیم پرداخت.

تفاوت بین کپ کات و اینشات

 

مزایا:

نرم افزار رایگان
امکان اشتراک گذاری بدون واترمارک در تیک تاک
می توانید کلمات پرکننده را حذف کنید
تنظیم سرعت برای پخش کلیپ
رابط کاربر پسند
قابلیت زیرنویس صوتی
وجود انواع قالب های آماده
پشتیبانی از چندین زبان مختلف

معایب:

نمایش واترمارک برای اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی
محدودیت ویدیو 15 دقیقه
فقط یک آهنگ ویدیویی و صوتی مجاز است
از ویرایش سه بعدی پشتیبانی نمی کند
فقط برای استفاده در گوشی های هوشمند. بدون شبیه ساز مانند Bluestacks نمی توان آن را در رایانه رومیزی استفاده کرد.
حالت افقی ندارد

* ویرایشگر ویدیو اینشات

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/the-difference-between-capcut-and-inShot-2.jpg

InShot همچنین یک برنامه ویرایش ویدیو بسیار محبوب است. این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از 45 میلیون کاربر ماهانه دارد، اگرچه حدود 100 میلیون بار دانلود شده است. اینشات در ابتدا یک برنامه ویرایش عکس بوده است. اما به مرور زمان این برنامه به یک برنامه ویرایش ویدیو تبدیل شده است. این برنامه متعلق به Shantanu PTE است. اینشات چندین ویژگی مانند تقسیم ویدیو و امکان وارد کردن عکس برای افزودن به ویدیوهای خود را ارائه می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد موسیقی و سایر جلوه های صوتی را به عکس های ثابت اضافه کنید. به علاوه، شما می توانید انیمیشن ها، استیکرها و متن های چشم نواز را اضافه کنید. در ادامه به مزایا و معایب برنامه اینشات خواهیم پرداخت.

تفاوت بین کپ کات و اینشات

 

مزایا:

نسخه رایگان
آسان برای استفاده
طیف گسترده ای از استیکرها
امکان ادغام ویدیوها
حذف آسان واترمارک از کلیپ‌های ویدیویی

معایب:

جلوه های انتقال محدود با نسخه رایگان
ارائه کتابخانه موسیقی محدود در نسخه رایگان
دشوار بودن ویرایش چند کار به طور همزمان
تماشای تبلیغات پس از ذخیره یه محتوا در نسخه رایگان

* تفاوت های اصلی بین دو برنامه کپ کات و اینشات
این دو اپلیکیشن شباهت های زیادی دارند، اما تفاوت هایشان، یکی از آنها را با نیازها و انتظارات شما سازگارتر می کند. در ادامه این مقاله تفاوت ها را از نقطه نظر های مختلف مورد بحث قرار می دهیم.

تفاوت بین کپ کات و اینشات

 

– از نظر هزینه
هزینه برنامه کپ کات کمتر از هزینه برنامه اینشات است. همانطور که گفته شد، برنامه کپ کات همه چیزهایی که ارائه می دهد رایگان است. در مقابل، برنامه اینشات دارای ویژگی های اولیه رایگان محدودی است، اما برای ویژگی های با کیفیت بالاتر باید هزینه پرداخت کنید.

– از نظر بروزرسانی
ایجاد جدیدترین سبک های ویدیویی با CapCut آسان است. این برنامه بروزرسانی های خودکار را ارائه می کند که تغییرات ویژگی را ایجاد می کند که می تواند در محتوای شما گنجانده شود.

– از نظر کنترل تایم لاین
CapCut برای استفاده و کنترل آسان تر است.

– از نظر جلوه های 360 درجه
برخی ویدیوها با جلوه های بصری 360 درجه خیره کننده تر می شوند. این چیزی است که برنامه InShot ارائه می دهد و برنامه CapCut نمی دهد.

– از نظر اسلوموشن
توانایی ایجاد صحنه ای با حرکت آهسته یا اسلوموشن در ویدیو با CapCut در دسترس است اما این امکان در InShot وجود ندارد.

– از نظر آگهی ها
اینشات تبلیغات پولی را در برنامه قرار داده است که قبل از ادامه ویرایش باید آنها را مشاهده کنید. این یکی از تفاوت های اصلی بین این دو برنامه است.

– از نظر صوتی
تعداد و کیفیت صداها، موسیقی و صدای موجود در برنامه CapCut بیشتر است.

– از نظر محبوبیت
تعداد افرادی که به طور منظم از کپ کات استفاده می کنند نزدیک به 200 میلیون نفر است. تعداد کاربران عادی اپلیکیشن اینشات نزدیک به 45 میلیون نفر است. جالب اینجاست که تعداد کاربرانی که برنامه ها را دانلود می کنند، به نظر نمی رسد که همه کاربران از آن ها استفاده کنند، این مورد برای برنامه اینشات بیشتر است.


دانلود اینشات


دانلود کپ کات