افزودن پس زمینه های جذاب برای سلفی های اسنپ چت با هوش مصنوعی

افزودن پس زمینه های جذاب برای سلفی های اسنپ چت با هوش مصنوعی

 

تاریخچه اسنپ چت با هوش مصنوعی بیانگر یک جاده پر پیچ و خم بوده است. ربات چت هوش مصنوعی از روز آغاز به کار خود با بحث ها و تجربیات منفی کاربران همراه بوده است. اگرچه چت بات در بین کاربران این پلتفرم محبوبیت زیادی کسب کرد، اما خالی از انتقاد نیست. همین هفته گذشته، ربات چت هوش مصنوعی استوری وهم انگیز را پست کرد که باعث شد احساسات کاربران برانگیخته شود. اکنون، در آخرین چرخش رویدادها، به نظر می رسد که هیچ چیز جلو دار اسنپ چت با جاه طلبی های هوش مصنوعی خود نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد تا انتهای این مقاله همراه باشید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/adding-attractive-backgrounds-to-your-selfies-with-ai-cover.jpg

افزودن پس زمینه های جذاب برای سلفی های اسنپ چت با هوش مصنوعی

 

استیو موزر، محقق و توسعه دهنده اپلیکیشن اسنپ چت، در خبرنامه خود در The Tape Drive فاش کرد که اسنپ چت در حال کار بر روی یک ویژگی جدید هوش مصنوعی به نام “Dreams” است. به گفته وی، این ویژگی شما را قادر می سازد تا عکس های سلفی خود را بر روی پلتفرم آپلود کنید و بر اساس تصویر ورودی، Dreams AI تصاویر هوش مصنوعی را با سناریوهای تخیلی و جذاب تولید می کند. اسنپ ​​چت Dreams، از نظر سادگی عملکرد، مانند سایر تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی موجود در فروشگاه Google Play و App Store عمل خواهد کرد. با این حال، برخلاف سایر ویژگی های خسته کننده، Dreams سلفی های تولید شده توسط هوش مصنوعی را در «مکان ها و سناریوهای خارق العاده و جذاب» قرار می دهد.

موزر بیان می کند که برای اینکه این ویژگی به درستی کار کند، باید سلفی های واضح را در اسنپ چت آپلود کنید. عکس های شما نباید حاوی هیچ گونه مانع یا شخص دیگری در آن باشند. هوش مصنوعی دستورالعمل های خاصی را به شما می دهد تا به شما کمک کند روی عکس‌های سلفی در زوایای مختلف و شرایط نوری مختلف کار کنید. علاوه بر این ویژگی، دوستان شما نیز می توانند از طریق ویژگی Dreams with Friends به مهمانی بپیوندند. در حال حاضر، به نظر می رسد که Dreams یک ویژگی انحصاری Snapchat+ خواهد بود. برای تجربه آن، باید پکیج های Dream را در اسنپ چت خریداری کنید. هنوز مشخص نیست که اسنپ چت چه زمانی قصد دارد ویژگی Dreams را راه اندازی کند.


دانلود اسنپ چت