امکان ویرایش پست در تردز

امکان ویرایش پست در تردز

 

در چند ماه گذشته، شبکه اجتماعی تردز، توسط اینستاگرام معرفی شد که رقیب بی همتا X (توییتر سابق) است. در یک بازه زمانی کوتاه، این برنامه ویژگی های جدید زیادی را به اضافه کرده است. ما در این مقاله به بررسی دو ویژگی جدید در تردز می پردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/the-feature-of-editing-posts-in-threads-cover.jpg
* تردزیک دکمه ویرایش ارائه می دهد
مارک زاکربرگ از طریق انتشار پستی در تردز، فاش کرد که این برنامه یک دکمه ویرایش را نیز به صورت رایگان ارائه می کند. این خبر بسیار جالب بود، چون که تردز یک ویژگی بسیار مفید را در مدت کوتاهی معرفی کرد. برخلاف X، که سالها طول کشید تا این ویژگی را ارائه دهد.

همچنین، این قابلیت فقط برای مشترکین Premium در دسترس است و فقط آن ها می توانند از این قابلیت استفاده کنند. بنابراین، در صورتی که به اشتباه یک پست را ارسال کرده اید یا اشتباهات تایپی در آن دارید، می توانید به جای حذف آن و ارسال پست جدید، آن را به سادگی ویرایش کنید. با این حال، این ویژگی با محدودیت هایی همراه است. شما 5 دقیقه برای ویرایش پست خواهید داشت که پس از آن، دیگر این گزینه در دسترس نخواهد بود.

امکان ویرایش پست در تردز

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/the-feature-of-editing-posts-in-threads-1.jpg

برای ویرایش یک پست در شبکه اجتماعی تردز، می توانید روی علامت سه نقطه افقی ضربه بزنید و گزینه ویرایش را انتخاب کنید. در کنار آن یک تایمر وجود دارد تا بتوانید در اسرع وقت تغییرات را اعمال کنید. این می تواند یک نقطه ضعف محصوب شود زیرا توییتر محدودیت زمانی طولانی تری دارد. علاوه بر این، ویژگی جدید Voice Threads نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک فایل صوتی یا یک یادداشت صوتی را به پست پیوست کنید و باعث می شود پیام ها بیشتر محاوره ای شوند. بنابراین وقتی می خواهید چیزی را منتشر کنید، اکنون یک آیکون میکروفون برای ضبط صدا و ارسال آن در دسترس شما قرار دارد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/the-feature-of-editing-posts-in-threads-2.jpg

هر دو ویژگی جدید تردز که در بالا درباره آن ها صحبت شد، اکنون شروع به کار کرده اند و برای همه در دسترس می باشند. در غیر اینصورت، باید برنامه را به آپدیت جدی بروزرسانی کنید. در صورت رعایت هر پیش نیاز، فقط منتظر بمانید تا به زودی آنها را دریافت کنید.


دانلود تردز