برنامه پیام ها می تواند از شما در برابر کلاهبرداری محافظت کند

برنامه پیام ها Google Messages می تواند از شما در برابر کلاهبرداری محافظت کند

 

کلاهبرداران مدام ابزارها و روش های جدیدی را برای به دام انداختن کاربران و کلاهبرداری از آنها پیدا می کنند. معمولا از طریق پست، پیام و تماس به آنها مراجعه می کنند و پیامک یکی از رایج ترین روش های این روزها است. اکنون برنامه پیام ها Google Messages که برنامه پیش فرض SMS اندرویدی است و اکثر گوشی‌های هوشمند اکنون به عنوان یک برنامه پیام‌رسانی پیش فرض با آن عرضه می‌شوند، دارای ویژگی مقابله با کلاهبرداری است. با توجه به اینکه گوگل در مورد محافظت دستگاه شما از هرزنامه ها بسیار جدی است، برنامه پیام های گوگل نیز دارای این ویژگی است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/the-google-messages-app-can-protect-you-from-scam-cover.jpg

برنامه پیام ها می تواند از شما در برابر کلاهبرداری محافظت کند

 

* ویژگی محافظت در برابر هرزنامه در برنامه پیام ها چیست؟
برنامه پیام ها Google Messages دارای یک ویژگی داخلی محافظت در برابر هرزنامه است که اسکن های سریعی را اجرا می کند تا از گوشی شما در مقابل دریافت هرزنامه های پیامکی محافظت کند. گوگل همچنین اشاره کرده است که این ویژگی بدون به خطر انداختن حریم خصوصی کاربران کار می کند و این ویژگی کاملا اختیاری است. بنابراین، در صورتی که نمی خواهید از آن استفاده کنید، می توان آن را خاموش کرد.

* ویژگی محافظت در برابر هرزنامه ها چگونه کار می کند؟
Google Messages با پنهان کردن هرزنامه مشکوک در یک پوشه تعیین شده، از سیستم تشخیص هرزنامه استفاده می کند. هنگامی که یک هشدار ظاهر می شود، کاربران می توانند با انتخاب «گزارش هرزنامه» یا «گزارش هرزنامه نبودن» نشان دهند که پیام مورد نظر هرزنامه است یا خیر. حفاظت از داده ها در اولویت قرار دارد و ناشناس بودن کاربر حفظ می شود.

برنامه پیام ها می تواند از شما در برابر کلاهبرداری محافظت کند

 

مدل‌های یادگیری ماشینی روی دستگاه، الگوهای هرزنامه را بدون اشتراک‌گذاری محتوای پیام شناسایی می‌کنند، مگر اینکه توسط کاربر گزارش شود. تشخیص هرزنامه به صورت آفلاین عمل می کند و از حریم خصوصی کاربر محافظت می کند. داده‌های ناشناس، از جمله اطلاعات غیرقابل شناسایی، ممکن است برای افزایش حفاظت از هرزنامه به گوگل ارسال شود. گوگل به طور موقت جزئیات پیام منتخب را ذخیره می کند اما از شناسه های دائمی مانند نام یا شماره تلفن اجتناب می کند و به حفظ حریم خصوصی کاربر در طول فرآیند بهبود تشخیص هرزنامه اطمینان می هد.

* مراحل فعال کردن محافظت در برابر هرزنامه در برنامه پیام ها (Google Messages)
پیش از انجام این مراحل لازم است تا برنامه پیام ها را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید.

  • برنامه پیام ها را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  • روی علامت پروفایل خود در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.
  • وارد بخش تنظیمات شوید.
  • اکنون گزینه “محافظت در برابر هزنامه ها” را انتخاب نمایید.
  • در انتها قابلیت فعال کردن محافظت در برابر هرزنامه ها را روشن کنید.

نصب برنامه پیام ها