تاثیر محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی هوشمند در دیدگاه شیائومی

دیدگاه شیائومی در مورد تاثیر محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی های هوشمند

 

در اخبار اخیر، شیائومی به کاربران در مورد خطرات بالقوه مرتبط با محافظ صفحه نمایش UV چسب مایع داد. شیائومی ضمن اذعان به اهمیت محافظت از نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش خمیده، نگرانی‌های مربوط به کاربرد این محافظ‌ها و اثرات نامطلوب آن‌ها بر عملکرد دستگاه را اعلام کرده است. با این مقاله از سایت اپ ناب همراه باشید تا از اثرات نامطلوب محافظ نمایش گوشی های هوشمند بیشتر بدانید.

دیدگاه شیائومی در مورد تاثیر محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی های هوشمند

محافظ‌های UV چسب مایع که به دلیل توانایی آنها در ارائه یک تناسب یکپارچه بر روی نمایشگرهای منحنی محبوبیت زیادی دارند، به دلیل ماهیت کاربردشان خطرات قابل توجهی را به همراه دارند. شیائومی هشدار می دهد که چسب مایع استفاده شده در این محافظ ها ممکن است به اجزای حیاتی مانند کلیدهای فیزیکی، درگاه شارژ، سوراخ های بلندگو و درپوش باتری نفوذ کند. این نفوذ می‌تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات، از جمله راه‌اندازی مجدد غیرمنتظره دستگاه، عملکرد نادرست دکمه‌ها، اختلال در خروجی بلندگو و حتی کنده شدن مواد چرمی درب باتری شود.

تاثیر محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی هوشمند در دیدگاه شیائومی

برای کاهش خطرات احتمالی و اطمینان از تجربه کاربری روان، شیائومی توصیه می‌کند که اکیداً از محافظ صفحه‌نمایش UV چسب مایع استفاده نکنید. این شرکت اظهار داشت که چنین محافظ هایی نه تنها ممکن است عملکرد دستگاه را به خطر بیندازند، بلکه می توانند ضمانت دستگاه را نیز باطل کنند.

در عوض، شیائومی توصیه می‌کند گزینه‌های جایگزین محافظت از صفحه نمایش را بررسی کنید که در آن از چسب مبتنی بر اشعه ماوراء بنفش مایع استفاده نشده است گزینه هایی مانند شیشه سکوریت، شیشه غیر سکوریت یا غشاء های الکترواستاتیک به عنوان جایگزین های ایمن تر پیشنهاد می شوند. این جایگزین‌ها بدون نیاز به چسب مایع از صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند محافظت می‌کنند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در عملکرد و طول عمر بهینه دستگاه می‌شوند.