ویژگی جدید پین کردن پیام های تکی در واتساپ

ویژگی جدید پین کردن پیام های تکی در واتساپ

 

واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است که ردیابی پیام ها را بسیار آسان تر می کند. متا یک آپدیت بتا جدید برای اندروید منتشر کرده است که مربوط به پین کردن پیام ها است. واتساپ آپدیت بتای جدید اندروید 2.23.21.4 را منتشر کرده است که شامل قابلیت پین کردن پیام ها برای مجموعه کوچکی از کاربران است. این به شما کمک می کند تا روی پیام‌هایی که مهم هستند تمرکز کنید و به شما کمک می‌کند از دردسر جستجوی آنها خلاص شوید. شما گزینه ای برای ستاره گذاری پیام ها در اختیار خواهید داشت، اما برای دسترسی به آنها چند مرحله را شامل می شود. سنجاق کردن پیام ها در بالای مکالمات، دسترسی به آنها را بسیار آسان می کند. برای افراد ناآشنا، از قبل گزینه ای برای پین کردن چت ها وجود دارد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/the-new-feature-of-pinning-individual-messages-in-whatsapp-cover.jpg

ویژگی جدید پین کردن پیام های تکی در واتساپ

 

مطابق تصویری که WABetaInfo به اشتراک گذاشته است، این گزینه از طریق لمس طولانی یک پیام برای نمایش منو، جایی که گزینه “پین” در آن قرار دارد، قابل دسترسی خواهد بود. همچنین اعلام کرده اند که محدودیتی در پین کردن پیام وجود خواهد داشت. شما می توانید از بین دوره های 24 ساعته، 7 روزه و 30 روزه انتخاب کنید. اما اگر بخواهید پین پیام‌ها را بردارید، همچنان می توانید این کار را انجام دهید. همچنین اعلام شده است که به زودی یک منوی پیوست چت رنگارنگ و مدرن برای گزینه هایی مانند گالری، دوربین، صدا و موارد دیگر وجود خواهد داشت. شما می توانید این موارد را تصویر زیر مشاهده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/the-new-feature-of-pinning-individual-messages-in-whatsapp-1.jpg

در گزارش دیگری اعلام کرده اند که واتساپ در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن قابلیت جستجو برای تب Updates است تا آپدیت وضعیت و کانال ها را آسان تر کند. این ویژگی های جدید واتساپ در مرحله آزمایشی هستند و از این رو، باید دید چه زمانی این ویژگی ها برای عموم کاربران عرضه خواهند شد.


دانلود واتساپ