دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ

دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ چیست؟

 

اگر با واتساپ آشنایی ندارید، ممکن است با این تیک های خاکستری و آبی سر در گم شوید. واتساپ از این ویژگی استفاده می کند تا به شما اطلاع دهد که آیا پیام شما تحویل داده شده است و آیا طرف مقابل آن را خوانده است یا خیر. این ویژگی ارتباط را آسان تر می کند و برای جلوگیری از سوء تفاهم های احتمالی مفید می باشد. در این مقاله، همه چیز را در مورد تیک های واتس اپ یاد خواهید گرفت. و هنگامی که به خوبی با نحوه عملکرد این سیستم آشنا شدید، می توانید دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ و آنچه را که در در مورد پیام های شما اتفاق می افتد را بفهمید.

دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/the-reason-for-not-getting-the-second-tick-in-whatsapp-cover.jpg

* دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ
فرض کنید برای کسی در واتساپ پیامی ارسال می کنید. به محض ارسال پیام، یک تیک خاکستری زیر متن شما ظاهر می شود. شاید ببینید که تیک خاکستری بلافاصله به دو تیک خاکستری تبدیل شود. اگر پیام شما برای مدت ها فقط یک تیک دارد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

یک تیک خاکستری به این معنی است که پیام با موفقیت ارسال شده است اما هنوز تحویل داده نشده است. ممکن است طرف مقابل گوشی هوشمندش خاموش باشد یا هنوز آنلاین نشده است. اگر ساعت ها منتظر ماندید، اما هنوز فقط یک تیک وجود دارد، به این معنی نیست که طرف مقابل شما را نادیده می گیرد. ممکن است مشغول باشد یا فرصتی برای آنلاین شدن نداشته باشند. در این شرایط، آنها هنوز نمی دانند که شما برای آنها پیامی ارسال کرده اید. به طور خلاصه، آنها باید گوشی خود را به اینترنت وصل کنند تا اعلان پیام ارسالی شما را دریافت کنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/the-reason-for-not-getting-the-second-tick-in-whatsapp-1.jpg

* دو تیک در واتساپ به چه معناست؟
این را بدانید که علامت یک تیک همیشه به رنگ خاکستری است، اما دو تیک می توانند رنگ های متفاوتی داشته باشد. دو تیک خاکستری به این معنی است که پیام با موفقیت به واتساپ طرف مقابل تحویل داده شده است و همچنین طرف مقابل به اینترنت متصل است، اما هنوز آن را باز نکرده اند. وقتی این تیک ها به دو تیک آبی تبدیل می شوند، به این معنی است که گیرنده پیام شما را باز کرده و خوانده است.

دلیل نخوردن تیک دوم در واتساپ

 

* آیا می توان تیک ها را خاموش کرد؟
در پیام رسان واتساپ کاربران به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول ویژگی تیک ها را دوست دارند. این می تواند به ما اطمینان دهد که نادیده گرفته نمی شویم. دسته دیگر به تیک ها اهمیت نمی دهند و ممکن است فکر کنند که با ویژگی تیک ها، حریم خصوصی آن ها نقض می شود. متأسفانه، خاموش کردن همه تیک ها ممکن نیست.
با این حال، می توان تیک های آبی را خاموش کرد. با خاموش کردن تیک آبی، طرف مقابل متوجه می شود که پیام به شما تحویل داده شده است، اما نمی تواند بفهمد که آیا آن را باز کرده اید یا خیر. شما می توانید تیک های آبی را با وارد شدن به قسمت تنظیمات واتساپ و سپس ضربه زدن روی حساب و سپس حریم خصوصی، خاموش کنید.

در بخش حریم خصوصی، علامتی را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید رسیدها را بخوانید Read Receipts. وقتی این گزینه را خاموش کنید، افراد دیگر نمی توانند ببینند پیام آنها را خوانده اید یا نه. به خاطر داشته باشید که وقتی این کار را انجام دهید، نمی توانید ببینید که آیا افراد دیگر پیام های شما را خوانده اند یا خیر. این یک فرآیند دو طرفه است.

البته، اگر می خواهید بررسی کنید که آیا کسی پیام شما را خوانده است، همیشه می توانید تیک های آبی را دوباره روشن کنید. اما وقتی صحبت از چت در گروه می شود، نمی توانید پنهان کنید که پیام را خوانده اید. فرستنده همیشه می تواند نام افرادی را که پیام آنها را خوانده اند ببیند. اگر پیامی به چت گروهی ارسال کرده باشید، تیک‌های آبی تنها زمانی ظاهر می‌شوند که همه شرکت کنندگان پیام شما را باز کنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/the-reason-for-not-getting-the-second-tick-in-whatsapp-2.jpg


دانلود واتساپ