تردز وب ممکن است به زودی راه اندازی شود

آیا تردز وب ممکن است به زودی راه اندازی شود؟

 

شرکت متا با راه اندازی برنامه تردز که مشابه توییتر است، جهان را غرق در تصمیم خود کرد. این برنامه از زمان راه اندازی خود بیش از 100 میلیون کاربر فعال را در مدت زمان بسیار کوتاهی جذب کرده است. همچنین برای تازه نگه داشتن برنامه، آن را با تعدادی از عملکردهای ضروری بروزرسانی کرده است. و هم اکنون نیز، چشم انداز وب تردز، کاملاً قابل مشاهده است. تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع بدانید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/threads-web-might-launch-soon-cover.png

تردز وب ممکن است به زودی راه اندازی شود

 

* آیا تردز وب بزودی عرضه می شود؟
به نظر می رسد که اینستاگرام به طور فعال در حال کار برای ارائه نسخه وب برنامه Threads است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام از طریق یک پست رسمی تردز به کاربری پاسخ داد که تیم اینستاگرام در حال حاضر فعالانه درگیر است و در تلاش است تا از تردز در مک و حتی ویندوز پشتیبانی شود.

در حال حاضر، تردز از نسخه وب پشتیبانی نمی کند، حتی در مک، که این نیز نگرانی هایی را ایجاد کرده است. Jakemarsh، کاربر تردز، برای اینکه شرایطی را به شما ارائه دهد، این واقعیت را برجسته کرده است که متا دسترسی به نسخه iOS برنامه Threads را در مک مسدود کرده است، و ماهیت مک های مبتنی بر سیلیکون اپل را تضعیف می کند (توانایی اجرای برنامه های آیفون و آی پد). با این حال، برای توسعه دهندگان، این گزینه به طور پیش فرض در دسترس و روشن است.

در پاسخ، جسل، مهندس تردز، فاش کرد که سعی کرده‌اند آن را به صورت داخلی انجام دهند، اما تاکنون نتوانسته اند تجربه ای روان ایجاد کنند. و در راس همه اینها، جسل همچنین تصریح کرد که آوردن Threads به وب در بالای لیست اولویت های آنها نیست و در حال حاضر تیم روی بهتر کردن نسخه iOS سرمایه گذاری کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که تردز وب به این زودی عرضه نشود.


دانلود تردز