مشاغل ویلیجر در بازی ماینکرافت

آشنایی با مشاغل ویلیجر در بازی محبوب ماینکرافت

 

دهکده های ماینکرافت باعث ایجاد فرصتی در زندگی انفرادی در بازی می شوند. بهتر از آن، NPC ها در یک شهر شغل دارند، که به آنها توانایی تجارت با یک بازیکن برای منابع بهتر را می دهد. اگر بازی را در نزدیکی یک دهکده شروع کنید، می توانید تجربه بازی لذت بخشی تری داشته باشید. اما فقط این شما نیستید که به این موضوع آگاهی دارید! ما در این مقاله سایت بزرگ اپ ناب، شما را با آنچه که شما باید در مورد مشاغل ویلیجر یا روستاییان بازی ماینکرافت و همچنین نحوه استفاده از آنها به نفع خود بدانید، آشنا خواهیم کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/04/villager-jobs-in-minecraft-cover.jpg

 

* انوع مشاغل ویلیجر و نحوه کار آن ها

سه طبقه بندی برای ویلیجر بزرگسال ماینکرافت که به طور مستقیم بر نحوه دریافت مشاغل تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:

Nitwits: آن ها به بی مصرف بودن معروفند. بر خلاف ویلیجر دیگر، nitwits نمی توانند شغل خود را تغییر دهند. شما به راحتی می توانید Nitwits را از بقیه روستاییان با روپوش سبزشان متمایز کنید. حتی اگر نیتویت ها ارزش کاری را ارائه نمی دهند، هنوز هم می توانند تولید مثل کنند.
بیکار: ویلیجر بیکار شغلی ندارند اما می توانند در روستای ماینکرافت شغلی پیدا کنند. این روستاییان سرگردان به دنبال بلوکی می گردند تا ادعای شغلی پیدا کنند، اما شما می توانید یک بلوک کاربردی ایجاد کنید و آن را در کنار آنها حرکت دهید.
شاغل: روستاییان شاغل به طور فعال خدمات مختلفی را در دهکده ماینکرافت ارائه می دهند و بیشتر در 13 شغل مختلف طبقه بندی می شوند. یک روستایی شاغل که با بازیکن معامله نکرده است نیز می تواند با شکستن بلوک ابزار خود بیکار شود.

13 شغل رسمی در بازی ماینکرافت وجود دارد که یک ویلیجر می تواند انجام دهد. به این معنی که یک روستایی می تواند یکی از 15 وضعیت را داشته باشد (که فقط یکی از آنها دائمی است). در اینجا جزئیات بیشتری را در مورد مشاغل ویلیجر، آنچه که آنها می توانند ارائه دهند و بلوک های مفیدی که برای ایجاد یک حرفه در یک روستا نیاز دارید، خواهیم گفت:

1. کشاورز ماینکرافت

کشاورزان می توانند مواد غذایی را برای انواع غذا و معجون تهیه کنند. بسته به سطح آنها، یک کشاورز می تواند به شما کیک، کلوچه، سیب و خورش بفروشد. این خورش با یک سوپرایز یا دباف همراه است. کشاورزان سطح بالاتر برش های خربزه براق (که برای معجون استفاده می شود) و هویج طلایی (یکی از بهترین غذاها) را به شما پیشنهاد می کنند. اگر می خواهید تجارت خود را با کشاورز شروع کنید، می توانید برای مبادله محصولات مختلف از جمله گندم، هویج، چغندر و … زمرد تهیه کنید. برای تهیه نان نیز می توانید زمرد بفروشید. کشاورزان را می توان با یک بلوک کمپوستر پیدا کرد که می توانید از آن برای ایجاد آرد استخوان استفاده کنید. بنابراین، می توانید یک کمپوستر را در کنار یک روستایی بیکار قرار دهید تا آن را تهیه کنید.

2. قصاب ماینکرافت

قصاب ها یک Smoker در نزدیکی خود دارند که می توانید از آن برای ذوب مواد غذایی استفاده کنید و سرعت آنها دو برابر یک کوره معمولی است. آن ها همچنین گوشت های خام (گوشت خوک، مرغ، گاو، گوسفند و غیره) را با گوشت های پخته شده مانند گوشت خوک پخته و خورش خرگوش مبادله می کنند.

همچنین می توانید زمرد، بلوک کلپ خشک و توت شیرین را به آنها پیشنهاد دهید. دو مورد آخر یک راه عالی برای به دست آوردن زمرد به جای معامله آنها هستند. می توانید تجارت خود را با یک قصاب در هر زمان با فروش گوشت تازه (از خرگوش، مرغ یا خوک) شروع کنید. اگر قصابی در روستای مجاور دارید، یک مزرعه مرغ کوچک، که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، می‌تواند منبع خوبی برای سرمایه باشد. شما همچنین می توانید یک Smoker را در نزدیکی یک روستای بیکار قرار دهید تا آنها را به یک کشاورز تبدیل کنید.

3. اسلحه ساز ماینکرافت

اسلحه سازی یکی از مشاغل محبوب در دهکده ماینکرافت است. آن‌ها به‌خاطر صندوق‌های سلاح‌ساز معروف هستند، که هنگام دویدن با سرعت ترجیح داده می‌شوند و آیتم‌های اولیه عالی مانند مواد معدنی و سلاح‌ها را ارائه می‌دهند. اسلحه سازان تبرهای الماس و آهنی، شمشیرهای طلسم شده، زنگ ها و چندین سلاح الماس جادو شده را در سطوح بالاتر می فروشند. برای تجارت با یک اسلحه ساز، برای بدست آوردن سلاح به زمرد نیاز دارید. می توانید زمرد را با زغال سنگ، شمش آهن، سنگ چخماق و الماس از آنها بخرید. اسلحه سازان به سنگ زنی نیاز دارند که می توان از آن برای تعمیر اقلام یا حذف جادوها نیز استفاده کرد.

4. روحانی ماینکرافت

روحانیون می توانند زمرد، گلوستون، گرد و رداستون داست و لاجورد ارائه دهند. شما همچنین می توانید Bottle O’ Enchanting و Ender Pearls را پس از رسیدن به سطوح Expert و Master با آنها دریافت کنید. اگر می‌خواهید با یک روحانی معامله کنید، از Rotten Flesh استفاده کنید که به عنوان آشغال در هنگام ماهیگیری یا به عنوان لوت از زامبی‌ها به دست می‌آید تا زمرد دریافت کنید. همچنین می‌توانید پای خرگوش، شمش‌های طلا، بطری‌های شیشه‌ای، زمرد و اسکات را نیز ارائه دهید. یکی از مزایای معامله با یک روحانی این است که آنها می توانند اقلام را در سطوح بالاتر بفروشند. با قرار دادن پایه آبجو در کنار روستایی بیکار می توان در روستا روحانی سازی کرد. این بلوک همچنین برای دم کردن معجون مفید است و به بازیکنان اثری با زمان محدود می دهد.

5. زره پوش ماینکرافت

زره پوشان می توانند شمش آهن، الماس، زمرد، سطل گدازه و زغال سنگ را معامله کنند. آنها همچنین زره آهنی و زره الماس جادو شده را ارائه می دهند. در ابتدا می توانید اقلام زره آهنی ضروری و زمرد را تهیه کنید. در سطوح Expert و Master، آنها مجموعه‌های زره ​​الماس جادو کننده را به شما می‌دهند. زره‌ها در دهکده در کوره انفجار یافت می‌شوند، جایی که می‌توانید ابزار، فلزات خام، سنگ‌های معدنی و زره‌های طلا (صفحات قفسه سینه، کلاه ایمنی، ساق‌ها و چکمه‌های طلایی) را در شمش‌های پایه یا تکه‌ها ذوب کنید.

این ویلیجرهای تاجر بسیار سودمندی هستند زیرا شما زره های الماس جادو شده ای به دست می آورید تا با آن زمردها و الماس های گرانبهایی که هنگام معامله به دست می آورید بروید. در صورت معامله با زره پوش، می توانید بسته به سطح آنها زغال سنگ، شمش آهن، سطل های گدازه یا الماس برای زمرد به آنها بدهید. همچنین می توانید با استفاده از کوره بلند blast furnace روستاییان بیکار را به زره پوش تبدیل کنید.

6. سنگ شکن ماینکرافت

سنگ شکن ها میسون ها در نسخه جاوا معادل Stone Masons در نسخه Bedrock هستند که بر مصالح ساختمانی کار می کنند. این شاغلین در Stonecutter در دهکده Minecraft مستقر هستند. آن ها جدا از اینکه بلوک محل کار سنگ تراشی است، می تواند اقلام سنگی را کارآمدتر از یک چیز معمولی بسازد. این شاغلین انواع مختلفی از سنگ ها مانند بلوک های قطره ای، آجرهای جامد، آجرهای سنگی تراشیده شده، آندزیت صیقلی، دیوریت صیقلی و گرانیت صیقلی را ایجاد و ارائه می کند.

می‌توانید با فروش توپ‌های سفالی به آن‌ها، که ساختن آنها نسبتاً پیچیده است، یا خرید آجر برای زمرد، یک سنگ شکن را ارتقا دهید. در سطح Expert، می‌توانید زمرد را با هر colored terracotta (که در بیوم‌های badlands یافت می‌شود) یا سفال لعاب‌دار معامله کنید. شما همچنین می توانید سفال را با ذوب خاک رس بدست آورید. در سطح Master، می توانید ستون های کوارتز و بلوک های کوارتز را در ازای زمرد دریافت کنید.

7. فلچر ماینکرافت

فلچرها به ندرت در روستا یافت می شوند و نیاز به میز فلچ دارند. برخلاف اکثر بلوک‌های شغلی، بازیکن نمی‌تواند از میز فلچینگ استفاده کند، و این باعث می‌شود که آن منحصراً در یک شهر مفید باشد. فلچرها اجزای پیکان (چخماق، چوب و پر) را معامله می کنند و تیر، سنگ چخماق، کمان، کمان کراس، و کمان و کمان جادو شده را تهیه می کنند. همچنین می‌توانید فلش‌های نوک‌دار را از Master fletchers دریافت کنید. فلش‌های نوک‌دار اثر معجون را در حین ضربه زدن به بازیکن یا ماب آغشته می‌کنند. به یاد داشته باشید، اینها همیشه اثرات نامطلوبی ندارند، بنابراین استفاده از آنها در شکار ممکن است محدود باشد.

8. نقشه کش ماینکرافت

نقشه‌برداران با کمک به بازیکن برای یافتن گنج‌ها، بناهای تاریخی و عمارت‌های پنهان در بازی، به آنها کمک می‌کنند. نقشه‌برداران نقشه‌های کاوشگر اقیانوس، نقشه‌های کاوشگر جنگل‌ها، بنرها و قاب‌های اقلام را می‌فروشند. نقشه های گنج در کشتی های غرق شده و خرابه های زیر آب یافت می شوند. در سطح مبتدی، می توانید 24 کاغذ را با یک زمرد با یک نقشه کش عوض کنید یا یک نقشه خالی برای هفت زمرد بخرید. نقشه کش ها در جدول نقشه کشی یافت می شوند، که علاوه بر اینکه سایت بلوک کار نقشه کش است، می تواند برای قفل کردن نقشه ها، شبیه سازی نقشه ها و بزرگنمایی استفاده شود.

9. ابزارآلاتی ماینکرافت

ابزارآلاتی ها در روستا در کنار میزهای آهنگری که به طور طبیعی در خانه هایشان یافت می شود یافت می شوند. آن ها تجهیزات طلسم شده معدن و بیل، کلنگ، تبر و بیل را می فروشند. در سطوح بالاتر، آنها الماس و جادو هستند. می توانید در ازای زمرد اقلام سنگی یا وسایل طلسم شده تهیه کنید یا با استفاده از زغال سنگ زمرد را از ابزارساز بخرید.

10. کتابدار ماینکرافت

کتابدار با یک میز جا کتابی شناسایی می شوند که برای ذخیره کتاب برای چندین بازیکن در حالت چندنفره نیز استفاده می شود. یک کتابدار در ازای زمرد یک ساعت، فانوس، قطب نما، برچسب نام، شیشه و قفسه کتاب ارائه می دهد. آنها همچنین کتاب های طلسم شده ای را ارائه می دهند که به بازیکنان امکان می دهد با استفاده از یک بلوک anvil به برخی از آیتم های مشخص شده طلسم اضافه کنند. یک کتابدار کاردان می تواند یک کیسه جوهر را با یک کتاب طلسم شده عوض کند یا یک لیوان در ازای یک زمرد دریافت کند.

11. ماهیگیر ماینکرافت

بلوک ابزار ماهیگیر در بشکه است. بشکه در دهکده ماینکرافت برای ذخیره سازی استفاده می شود و شبیه یک صندوق است. ماهیگیران انواع مختلفی از ماهی را که قبلاً پخته شده اند به شما پیشنهاد می دهند یا از شما ماهی خام می خرند. همچنین می توانید در ازای دریافت زمرد از آنها یک سطل ماهی پر شده خریداری کنید. معمولاً یک آتش کمپ در بشکه وجود دارد و آنها می توانند آتش کمپ اضافی را برای زمردها بفروشند. چیز دیگری که ماهیگیران می توانند ارائه دهند یک چوب ماهیگیری مسحور کننده است.

12. چوپان ماینکرافت

چوپان ها یا شپردها با سایر مشاغل روستایی ماینکرافت متفاوت هستند زیرا آنها فقط یک آیتم بقا را ارائه می دهند که شامل تختخواب و فقط در یک سطح بالاتر است. در اوایل بازی، هدف اصلی چوپان بدست آوردن قیچی بدون استفاده از آهن است. قیچی می تواند بدون کشتن گوسفند پشم بگیرد و منبع ثابتی از پشم برای استفاده در آینده به شما بدهد. آنها همچنین تابلوهای نقاشی، تخت های رنگی، فرش های رنگی، بنرهای خالی، قیچی و پشم های رنگ شده برای تزئین را ارائه می دهند. در ازای آن، می توانید زمرد یا پشم برای آنها تهیه کنید. چوپان ها در بافندگی یافت می شوند، جایی که می توان با استفاده از ویرایشگر درون بازی، الگوهای استثنایی روی بنرها ترسیم کرد. بسیاری از بازیکنان معمولاً به دلیل جنبه های نقاشی بیشتر به بلوک سودمند علاقه مند هستند تا چوپان.

13. چرم كار ماینکرافت

چرم کاران، زره چرمی ارائه می دهند که لزوما مفید نیست اما در ابتدای شروع بازی خوب است. در سطح Master، می توانید در ازای زمرد، زین اسب و کلاه چرمی تهیه کنید. از طرف دیگر، یک تازه کار می تواند چرم را با زمرد عوض کند. چرم‌کار در نزدیکی Cauldron پیدا می‌شود. Cauldron می تواند آب، برف یا گدازه را ذخیره کند و آب رنگ شده و معجون را در خود نگه دارد. Cauldron ها همچنین می توانند در روستاهای طلسم شده در خشکی برای جمع آوری آب باران مفید باشند.

 

* تجارت با ویلیجر های ماینکرافت

کالای اصلی تجارت در دهکده ماینکرافت، زمرد است. اگر به اندازه کافی مشتاق باشید و بتوانید آنها را استخراج کنید، مکان یابی زمردها در بازی نسبتا آسان است. روستاییان شاغل اگر اقلام ضروری مرتبط با حرفه خود را به آنها بدهید به شما زمرد می دهند. اگر به کالای کمیاب نیاز دارید که توسط هیچ شغل روستایی Minecraft فروخته نمی شود، می توانید به دنبال معامله گران سرگردان بگردید. از نظر فنی، معامله‌گران سرگردان اعضای دهکده Minecraft در نظر گرفته نمی‌شوند، اما می‌توانند در نزدیکی یک دهکده تولید شوند. آنها مانند ویلیجر ها رفتار می کنند و می توانند با بازیکنان معامله کنند. آنها لیست مشخصی از اقلام برای فروش ندارند و بلوک تخم ریزی آنها معمولاً به شعاع 48 بلوک محدود می شود. این بدان معنی است که هر تکه از 48 بلوک فقط می تواند یک معامله گر در داخل خود داشته باشد.

سخت ترین قسمت این است که هر 13 نوع ویلیجر و ظاهر آنها و همچنین آنچه را که ارائه می دهند را به خاطر بسپارید. صرف نظر از این، هر چه بیشتر بازی کنید، بیشتر به یاد خواهید آورد. هر زمان که نیاز به بررسی سریع مرجع داشتید، بعداً به این مقاله بازگردید.